BasBQ
Beef en Steak

Kolenmand Grill Guru Large alternatieven?

EvtK

Tondelzoeker
Berichten
13
Goedemorgen. Ik wil graag een kolenmand gaan gebruiken in mijn Grill Guru Large. Nou is dat best een prijzig accessoires. Je betaalt 80 euro (adviesprijs). Voordat ik dat ga aanschaffen ben ik benieuwd of er mensen ervaringen hebben met een wat goedkopere mand die ook goed past in de Grill Guru large.
Alvast dank!
 
Goedenavond, ik vroeg me af of je nog een goed alternatief gevonden hebt. Vind 80€ ook wel vrij gortig.
 
nee hoor geen alternatief gevonden, uiteindelijk ergens een keer met een 10-15 euro korting gescored. Wel fijn ding!
 
Thnx voor je snelle reactie. Zat inderdaad ook rond te kijken en dacht misschien iemand anders die eerder tegen hetzelfde aangelopen is. We kijken even verder

Verstuurd vanaf mijn M2007J3SG met Tapatalk
 
Ik heb er ook 1 en vind het idd een prijzige maar wel prettig om te hebben accesoire
 
Heb er uiteindelijk een besteld via Amazon van OnlyFire a 40€ (scheelt toch de helft met de andere partijen). Vandaag geleverd gekregen. Heb hem uiteraard nog niet uitgeprobeerd maar oogt vooralsnog prima.

Denk zet het erin voor als er ooit nog anderen naar zoeken op het forum.
3138e688aefdd7d6ca7d41882bff7356.jpg


Verstuurd vanaf mijn M2007J3SG met Tapatalk
 
Die lijkt mooi te passen! Metaal lijkt wel iets minder dik te zijn dan van de kolenmand van GG, maar voor de helft van de prijs moet het ergens vandaan komen. Werking zal er niet minder om zijn!
Je kan btw het rooster eronder weg halen nu je met je mand gaat werken😉
 
Die lijkt mooi te passen! Metaal lijkt wel iets minder dik te zijn dan van de kolenmand van GG, maar voor de helft van de prijs moet het ergens vandaan komen. Werking zal er niet minder om zijn!
Je kan btw het rooster eronder weg halen nu je met je mand gaat werken
Bedankt voor de tip! Had ik niet over nagedacht maar klinkt natuurlijk heel logisch, haha.

Verstuurd vanaf mijn M2007J3SG met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan