Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dennis B zei:Als het zaterdag beetje goed weer is dan ga k ribs maken met deze kooltjes Als iemand eerder is laat het ff weten.
smeinkie zei:Heb gisteren 2 zakken gehaald en wilde ze ook wel eens testen.
Ik heb de wsm 47 klaar gemaakt voor een run via de minion methode. Het eerste wat mij opvalt is dat de briketten erg groot zijn. Ook zijn veel briketten gebroken.
Half 10 heb ik een halve starter met hete briketten in de wsm gedaan. Ben nu erg benieuwd hoelang ze het volhouden, wat de temperatuur doet en hoeveel as ze achterlaten. Ik hou jullie op de hoogte!
Dennis B zei:smeinkie zei:Heb gisteren 2 zakken gehaald en wilde ze ook wel eens testen.
Ik heb de wsm 47 klaar gemaakt voor een run via de minion methode. Het eerste wat mij opvalt is dat de briketten erg groot zijn. Ook zijn veel briketten gebroken.
Half 10 heb ik een halve starter met hete briketten in de wsm gedaan. Ben nu erg benieuwd hoelang ze het volhouden, wat de temperatuur doet en hoeveel as ze achterlaten. Ik hou jullie op de hoogte!
Vuurtest? Of gaat er nog wat lekkers op
jackm zei:en dit kost Gamma dik geld
dennis zei:Of ze goed zijn weet ik nog niet, maar deze weber briketten ruften wel als je ze aansteekt!
Tenmiste, in vergelijking met bijvoorbeeld de Bast kokosbriketten, Hotdevil kokosbriketten en Flamy kokosbriketten...