Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ff weer een momentje dat ik vergeten was dat ik een Ooni wil, krijg ik dit weer op mijn beeldscherm te zien..
Heerlijk Frits, geweldig.
PS. je bent verrekte handig met die draaispatel.
Oefening baart kunst.Ff weer een momentje dat ik vergeten was dat ik een Ooni wil, krijg ik dit weer op mijn beeldscherm te zien..
Heerlijk Frits, geweldig.
PS. je bent verrekte handig met die draaispatel.
Helemaal mee eens. Ik ben zelf ook vooral een desembakker (brood, foccacia etc.) maar voor de pizza's gebruik ik vaak toch gist maar dan met een lange rijs van minimaal 24 uur in de koelkast. Dit scheelt al enorm in de smaak.Hou wel rekening dat het een levend organisme is. Gist en meel verschilt in kwaliteit en dus kan het verschillen qua rijping. Dit ziet dan de app weer niet. Zie de app als een handvat die je globaal aangeeft hoeveel meel, water en tijd nodig heeft.
Ik gebruik zelf bijv. nooit droge gist maar veelal desem. Hierdoor varieert het nog meer qua rijstijd en moet je met het oog bepalen wanneer je denkt goed te zitten. Kost wel veel meer tijd om te maken maar de smaak is voller en licht zurig.