BasBQ
Beef en Steak

Kleine voorstel ronde..

 

Bastiaan

Vuurmaker
Berichten
51
Beste allemaal,

Bij deze doe ik ook maar even voorstellen, na veel gelezen te hebben en een hoop inspiratie werd het nu wel tijd..

Bij deze ik ben Bastiaan vos, 35 lentes jong of oud, en beleef een hoop plezier aan het spelen met mijn napoleon pro kettle bbq…

Ben dit jaar weer redelijk fanatiek van start gegaan en ben ook van plan op zeer korte termijn een a-merk kamado aan te schaffen.
Voor donderdag 17 maart heb ik een workshop geboekt om op een big green egg te gaan klooien, om te kijken of het wat is voor me!!

Hoop nog een hoop inspiratie op te doen op het forum en een hoop te gaan leren iedereen.

De groeten alle
 
Laatst bewerkt:
Welkom Bastiaan! Succes met je keuze!

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Groeten terug!
Leuk zo'n workshop ga je veel plezier beleven.
 
Welkom hier bas
 
Welkom Bastiaan,

Leuk zo’n workshop! Zelfs al zou je niks leren heb je een hele middag/avond om met andere mensen met de zelfde passie te kletsen, dat is altijd prachtige
 
Bedankt allen,

Ik ben erg benieuwd naar de workshop en kijk er wel naar uit, ben ervan overtuigd dat als je er open voor staat je altijd wat kan leren al zijn het maar de kleinste dingetjes…

Nu had ik nog een andere vraag, weet niet of hij hier gesteld kan worden? Maar wat is echt een mist have als ik een big green egg large aanschaf??
 
[QUOTE="Bastiaan, post: 434308, member: 13397

Nu had ik nog een andere vraag, weet niet of hij hier gesteld kan worden? Maar wat is echt een mist have als ik een big green egg large aanschaf??
[/QUOTE]
Veel centjes 😅
 
😂😂 ja idd helaas, maar wat is mooier dan dat je er zelf voor hebt gespaard en het dan uiteindelijk kan kopen….geeft toch nog meer blijdschap bij aankoop!
 
Is ook zo .
Een conveggtor moet je absoluut hebben voor indirect, low&slow bereidingen.
 
Bastiaan, welkom bij het genootschap
 
Welkom Bastiaan.
En zo'n groen ei is inderdaad wel een investering maar wel eentje waar je nadien jaren plezier van zal hebben.
 
Welkom en veel plezier hier!
 
Welkom bij het genootschap

Dat is een goed voornemen
 
Terug
Bovenaan Onderaan