BasBQ
Beef en Steak

Kleine scheurtjes binnenkant MB

 

Robsteady

Kooltjesharker
Berichten
106
Goedemiddag, was vanochtend mijn masterbuilt een keer grondig aan het schoonmaken. Dus even binnenwerk eruit gepakt en as verwijderd.

Nu zag ik onderaan, bij de opening voor de luchtstroom dat daar 2 kleine scheurtjes zitten aan de binnenkant. Is me nog nooit opgevallen en weet ook niet zo goed of ik me hier überhaupt druk om moet maken. Zie aan de buitenkant niets maar een deel zit natuurlijk ook achter de schuif.

Wat denken jullie? Wilde m vanavond aansteken maar wil wel even zeker weten of dat kan, of dat ik hiermee terug moet. Heb m pas een paar maanden, nu zo’n 5 x aangehad. Nog nooit boven de 250 graden gehad.

Alvast bedankt!

EC72E7B2-2766-4511-A218-F25E2EBC140D.jpeg
7DC8BA4E-C2E8-414E-B37A-3B8E4B39236A.jpeg
BD1EE164-079B-4B15-A8A1-A7F5FBD36D31.jpeg
 
Dit kan denk ik geen kwaad. Schiet wel even een ticket bij KJ in. Die kunnen je dan naar alle waarschijnlijkheid helpen.
 
Inderdaad, zeker melden buj de leverancier / fabrikant.

Zou hem wel gebruiken.
 
Dank voor de reacties, ik heb zojuist geprobeerd via KamadoJoe.nl een bericht te versturen, na 30 minuten en diverse foutmeldingen van de website dit maar even gelaten voor wat het was... #irritatiegrensbereikt:cool:
Destijds overigens zonder problemen aangemeld (via dezelfde site) voor de garantie.

Nu de firma waar we hem gekocht hebben gecontacteerd en in afwachting van hun reactie en hopen dat ik hier morgen iets op mag horen.
Als ik meer weet post ik het hier nog wel even.
 
  • Leuk
Waarderingen: Beun
Mijn grill guru had ook zoiets. Heb een nieuwe base toegestuurd gekregen. Maar die staat in de schuur en ik BBQ al bijna een jaar met de "gescheurde". Pizza en alles. Geen probleem en de scheur zet niet door.

Ik zou even contact opnemen. Als het goed is heb je sowieso lang garantie op de base. Dus ook als het over 5-10 jaar een probleem zou worden is het geen issue.
 
Tabje contact onderaan, je moet niet op de KJ-site zijn met je Masterbuilt ;)

 
Hele late reactie maar erg druk geweest..

Desalniettemin, de garantie verloopt uiteindelijk gewoon direct via KamadoJoe, ik heb reactie gehad en indien de scheuren zich mochten uitbreiden krijg ik de onderdelen gewoon nieuw toegestuurd. Dit hebben ze netjes op mail gezet, prima geregeld dus!👍
 
Terug
Bovenaan Onderaan