BasBQ
Beef en Steak

Kiprollade, Burgers en Maisbrood

  • Onderwerp starter RoyzRoyz
  • Startdatum
R

RoyzRoyz

Gast
Gisteren wilde ik toch weer even mijn nieuwe keukenmachine "testen" ;) en dus een Maisbrood gemaakt. Was een kant en klare mix (Abdij Mais Broodmix) van de AH. De Kitchenaid heeft er totaal geen moeite mee en een ander voordeel is dat de keuken ook nog eens schoon blijft.

Daarnaast een kiprollade met kipmarinade gerubt en voor de burgers rundergehakt met lenteui, Madame Jeanette, knoflook en zout.

Lekker makkelijk, maar was erg lekker allemaal.

DSCN2078.jpg


DSCN2079.jpg


DSCN2080.jpg


DSCN2082.jpg


DSCN2083.jpg


Eerste keer rijzen...
DSCN2084.jpg


DSCN2085.jpg


Tweede keer rijzen...
DSCN2086.jpg


DSCN2087.jpg


DSCN2088.jpg


DSCN2090.jpg


DSCN2091.jpg


DSCN2092.jpg


DSCN2093.jpg


DSCN2094.jpg


DSCN2095.jpg


DSCN2096.jpg


DSCN2101.jpg


DSCN2119.jpg


DSCN2123.jpg


DSCN2125.jpg


DSCN2126.jpg


DSCN2127.jpg


DSCN2128.jpg


DSCN2133.jpg


DSCN2134.jpg


DSCN2135.jpg


:) Dat hebben we maar weer eens mooi in elkaar geknutseld :)
DSCN2124.jpg

 
Prachtig Roy, dit noem ik trouwens geen knutselen meer ;).
 
Mooi broodje zeg!!! WOW! En de rollade niet aan het spit dit keer?? Ik denk dat ik dat best lust allemaal :D

Foto tipje: Probeer voor je foto's bij kunstlicht een keer de witbalans van je camera op de kunstlichtstand te zetten, dan worden je foto's iets natuurlijker van kleur, ben je dat gele een beetje kwijt ;)
 
noskos zei:
Mooi broodje zeg!!! WOW! En de rollade niet aan het spit dit keer?? Ik denk dat ik dat best lust allemaal :D

Foto tipje: Probeer voor je foto's bij kunstlicht een keer de witbalans van je camera op de kunstlichtstand te zetten, dan worden je foto's iets natuurlijker van kleur, ben je dat gele een beetje kwijt ;)

Zal daar inderdaad even naar kijken. Ik kreeg ze gewoon niet goed deze keer. De een was nog slechter dan de ander. Heb de minst slechte er maar uitgehaald ;)
 
Zit vaak onder WB en dan het lamp icoontje ;)
 
Mooie foto's of niet,het eten ziet er goed en lekker uit.
 
wow dat is een beste reportage.
 
happy pa en happy kinderen, dan heb je het goed gedaan denk ik
gefeliciteerd
 
Ik eet geen brood maar wil dit wel eten en de rest ook natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan