BasBQ
Beef en Steak

Kippetjes aan het spit

 
 
 
 

Pascal

Gemarineerd
Berichten
1.843
Vandaag het plan opgevat om twee maïskippetjes aan het spit te rijgen. Heb de ene in een basic rub gezet en de ander in een eigengemaakte rub. Vrouw lief heeft een heerlijke pastasalade met truffel gemaakt en als sidedish maak ik straks nog even een cornbread ala Noskos en als desert staan de cinamonrolls al klaar. Gister alvast gemaakt.

20210410_145811.jpg



Inmiddels zijn ze lekker rondjes aan het draaien en weet ik weer waarom ik een afdak heb voor de Q. 🌧 Zal later wat foto's bijvoegen van de kippetjes op de Q en de rest van de gerechtjes.

Alvast bedankt voor het kijken.

20210410_145811.jpg
 
Maiskippies zijn lekker jazeker!, en je boft maar met je afdak (y)
En spit is zeker goed!, Doe je ook foto van je afdakkie?
Smakelijk eten alvast!🔥🔥🔥🔥
 
Zo dat word een klein feestmaal. Geniet ervan.
 
De kippetjes...
20210410_164833.jpg


20210410_165332.jpg


De cinnamonrolls

20210409_200944.jpg

20210409_210936.jpg

20210409_211804.jpg


En de cornbread staat niet op de foto omdat we gelijk zijn gaan eten. Dus niet gebeurd... maar was wel lekker 😉

Mn afdakje

20210122_194120.jpg


En omdat het een geslaagde avond was een klein afzakkertje...

16180898231814726412685315919152.jpg

Gekregen dus even proeven.


Bedankt voor het kijken....
 
Van Zuidam maakt mooie dingen. Zelf geef ik de voorkeur aan oude korenwijn van van zuidam. Wel de 3 of 5 jaar oude.
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak.
 
Mooi verhaal en leuke foto’s. Dat toetje..... ik zie het zo vaak voorbij komen....nu nog een keer maken hier maar dat gaat snel gebeuren...
 
Hi ja lekkere kippies op t spit! Zien er krokant uit!
En je hebt een mooi dakkie hoor, netjes

Verstuurd vanaf mijn SM-A505FN met Tapatalk
 
Kippetjes aan het spit, mijn favoriet.. Gave plek om te bbqen heb je.
 
Geslaagde run! Wat ik mij nu al een tijdje afvraag is hoe het vel van zo'n kip op een spit is.
 
Mooi kippetjes en wat een lekkere keuken. Dat toetje moet ik ook nog eens maken, maar is nogal een caloriebom toch 😂
 
Zo, wat een mooi afdakje. Daar komt zelfs de regen van gisteren niet doorheen.
En de kippetjes... om je vingers bij af te likken. Heerlijk. 😋
 
Kippetjes zien er goed uit en nog een lekker nagerecht ook
 
Mooi kippetjes en wat een lekkere keuken. Dat toetje moet ik ook nog eens maken, maar is nogal een caloriebom toch 😂
Ik kon helaas niet de light roomboter vinden 😉
 
Zo dat is een hele mooie maaltijd geworden. 2 kippen aan het spit. Jullie zijn niet met honger van tafel gegaan. Das onmogelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan