BasBQ
Beef en Steak

kippen pootjes,gevulde paprika en aardappelspiesjes

 
 

pieterb

Stoker
Berichten
286










Makkelijk en toch lekker,
paprika kopje kleiner maken en zaadjes eruit
vullen met kaas en geitenkaas ( half / half ) olijfjes, roomkaas en croutons
als de pootjes een half uurtje op 190 graden indirect staan, voor het volgende half uur de paprika's  indirect erbij zetten.
als laatste de spiesjes 10 minuutjes boven direct even kleuren en de kippenpootjes even een glaze met je eigen favoriete saus

groetjes en eet smakelijk
Pieter
 
Mooie foto's!
Ziet er lekker uit!
 
1 pakje monchou 8 groene olijven ( stukjes gesneden ) takje dille, handje croutons, 30 gram zongedroogde tomaatjes, 50 gram kappertjes, 30 gram geitenkaas, 30 gram goudse kaas, binnenkant van de paprika bestrijken  met teriyaki saus op smaak brengen met peper en zout plakje spek op de boven kant voor het krokantje
 
pieterb zei:
1 pakje monchou 8 groene olijven ( stukjes gesneden ) takje dille, handje croutons, 30 gram zongedroogde tomaatjes, 50 gram kappertjes, 30 gram geitenkaas, 30 gram goudse kaas, binnenkant van de paprika bestrijken  met teriyaki saus op smaak brengen met peper en zout plakje spek op de boven kant voor het krokantje

Bedankt voor het delen, ziet er echt lekker uit, ga ik binnenkort eens proberen als bijgerecht. :)
 
structor zei:
Mooi in beeld gebracht en dus Ceriel +1

ben nog maar sinds kort hier op het forum en kijk graag naar alle lekkere en leuke dingen om te maken en proeven maar foto wedstrijden doe ik liever niet aan mee, ik vind het leuker om te kijken hoe anderen hun eten bereiden en beleven op de bbq en dan de lekkere en leuke dingen die ik hier overal tegenkom,  zelf proberen na te maken en te proeven en genieten van de leuke bbq hobby
groetjes
Pieter
 
Het is niets bijzonders hoor. Gewoon ??n van je foto's in dat draadje neerzetten met een verwijzing naar dit draadje voor de bereiding.
Mensen stemmen ook niet op de meest professionele foto maar op originele lekker dingen. En toevallig heb je een gevuld iets gemaakt ;)
 
Mooi gemaakt!! :D
 
Dat ziet er heerlijk uit en mooie scherpe foto's  ;)
Die paprika ga ik onthouden lijk me erg lekker.
Weet nu ook uit welke tuin die lekkere geuren komen, als ik over het bruggetje loop richting mijn schoonouders  ;) :D
 
mooi idee zo met die gevulde paprika
 
Ziet er goed uit allemaal
 
Terug
Bovenaan Onderaan