Hoi hoi
Mijn zwager kwam wat electra opknappen..dus dan moet je het wel aangenaam maken toch.
In de ochtend al een brine gemaakt.
Kipdij aan kant gesneden.. grote vetjes er af.
Kip in een zakje.. brine er bij..en sealen..hmm toch iets wat onhandig in je uppie.. en flats... schiet me zo de zal uit de hand.. brine van boven het plafond tot onder de vloer. De termen die toen naar boven kwamen zijn niet geschikt voor welke post dan ook.
Gezien bovenstaande , zullen jullie begrijpen dat ik hier geen foto van heb..
Afijn 2 uur later.. keuken schoon, en kip gebrinend.. nu ff droog deppen en opdrogen in de koelkast.
In de avond..
Doritos fijn maken..
Paneer treintje maken..
Dit was het resultaat..
De Joe op 200
Na 10 min keren..
Ai.. de buitenste zijn wel heel erg donker gecarameliseerd ( pitmaster laten niks aanbranden he
) dus die mogen het veld verlaten.
Zo komen ze er af.
Mijn zwager kwam wat electra opknappen..dus dan moet je het wel aangenaam maken toch.
In de ochtend al een brine gemaakt.
Kipdij aan kant gesneden.. grote vetjes er af.
Kip in een zakje.. brine er bij..en sealen..hmm toch iets wat onhandig in je uppie.. en flats... schiet me zo de zal uit de hand.. brine van boven het plafond tot onder de vloer. De termen die toen naar boven kwamen zijn niet geschikt voor welke post dan ook.
Gezien bovenstaande , zullen jullie begrijpen dat ik hier geen foto van heb..
Afijn 2 uur later.. keuken schoon, en kip gebrinend.. nu ff droog deppen en opdrogen in de koelkast.
In de avond..
Doritos fijn maken..
Paneer treintje maken..
Dit was het resultaat..
De Joe op 200
Na 10 min keren..
Ai.. de buitenste zijn wel heel erg donker gecarameliseerd ( pitmaster laten niks aanbranden he

Zo komen ze er af.