Vandaag kipsate gemaakt in de wok, doe ik in porties vacuüm verpakken en invriezen voor bij de nasi of bam.
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sorry, maar ben het helemaal met Ewald eens. Saté moet op een (houten) stokje en dan max. 20 gram vlees per stokje is mijn mening. Lijkt me trouwens wel een heerlijk gerecht wat je hebt gemaakt.Het woord Saté komt uit het Indonesisch/Maleisisch en betekent: Op stokje geregen en geroosterde stukjes vlees.
Wat jij hebt gemaakt zijn gestoofde kippfiletblokjes in pindasaus, kan erg lekker zijn, maar is in de verste verte geen Saté
Je hebt helemaal gelijk, ik heb de koptekst aangepast. volgend keer maak ik ze met stokje volgens bovenstaande tipsHet woord Saté komt uit het Indonesisch/Maleisisch en betekent: Op stokje geregen en geroosterde stukjes vlees.
Wat jij hebt gemaakt zijn gestoofde kippfiletblokjes in pindasaus, kan erg lekker zijn, maar is in de verste verte geen Saté
Ik zou ze dan zeker ook een keer met kippendijen maken ipv. met kipfiletJe hebt helemaal gelijk, ik heb de koptekst aangepast. volgend keer maak ik ze met stokje volgens bovenstaande tips![]()
Jazeker prachtig om mee te werken en je kamado op een andere manier te gebruikenLijkt me heerlijk met wat rijst! Die Wok inzet van Monolith blijft een prachtig ding hè