J Jorte Pitmaster Berichten 950 3 nov 2014 #22 Ook gestemd, maar het was lastig kiezen hoor tussen al dat lekkers!
ThaReaper Kooltjesharker Berichten 158 5 nov 2014 #31 Gefeliciteerd Jeroen! Ben benieuwd naar het nieuwe onderwerp
El Fumarole Gerijpt Berichten 3.095 5 nov 2014 #34 Broeva Haro! Dank aan de stemmers! Leuk om een keer gewonnen te hebben. Ik ga meteen nadenken over een leuke nieuwe voor deze maand!
Broeva Haro! Dank aan de stemmers! Leuk om een keer gewonnen te hebben. Ik ga meteen nadenken over een leuke nieuwe voor deze maand!
Frits Administrator Forumleiding Berichten 20.862 5 nov 2014 #36 Gefeliciteerd Jeroen, pm even je adres dan kijken we even voor een kleinigheidje.
El Fumarole Gerijpt Berichten 3.095 5 nov 2014 #37 Ik vond die Weber-reis naar Amerika wel leuk Frits. Doen ze die ook voor Big Green Egg? Mijn vrouw wil ook graag mee Hahahaha, PM komt eraan.
Ik vond die Weber-reis naar Amerika wel leuk Frits. Doen ze die ook voor Big Green Egg? Mijn vrouw wil ook graag mee Hahahaha, PM komt eraan.