BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd van juni 2020!

‘Back on the streetfood’ wie maakte de mooiste, origineelste of best in beeld foto?

  • OmeSlikkum

    Stemmen: 3 3,7%
  • Bram

    Stemmen: 19 23,2%
  • TreagerTinus

    Stemmen: 2 2,4%
  • Sander72

    Stemmen: 3 3,7%
  • Bospony

    Stemmen: 4 4,9%
  • Barbeknoei

    Stemmen: 3 3,7%
  • Peter64

    Stemmen: 3 3,7%
  • BB-Queen

    Stemmen: 3 3,7%
  • Ridevi71

    Stemmen: 0 0,0%
  • Bubbeltje

    Stemmen: 2 2,4%
  • mrooding

    Stemmen: 0 0,0%
  • Arno

    Stemmen: 5 6,1%
  • Sandyman

    Stemmen: 11 13,4%
  • Welmer

    Stemmen: 1 1,2%
  • Ewald

    Stemmen: 2 2,4%
  • Peter Rutgers

    Stemmen: 10 12,2%
  • BensBQ

    Stemmen: 11 13,4%

  • Totaal aantal stemmers
    82
  • Opiniepeiling gesloten .
Was een beste lijst met inzendingen. Lekker veel keus. Iedereen heeft weer mooi z’n best gedaan en lekker plaatjes geschoten.
Uit al dat lekkers toch 1 plaatje kunnen kiezen en gestemd
Succes allemaal.
 
Ziet er allemaal erg lekker en prachtig uit. Gestemd !!!
 
Done. Omdat je het vroeg. Maar het ziet er ook heerlijk uit.
Mijn Moeder zei altijd "kindertjes die vragen worden overgeslagen" maar met je eens 't ziet er lekker uit. :D zoals de meeste inzendingen deze maand daarom was het ook zo lekker lastig om daar de lekkerste uit te vissen.
 
Het was inderdaad een fantastische maand. In het begin leek het een beetje stil te liggen maar aan het einde van de maand ging iedereen als een gek aan de slag. Met erg mooi resultaat! :)
 
Het was inderdaad een fantastische maand. In het begin leek het een beetje stil te liggen maar aan het einde van de maand ging iedereen als een gek aan de slag. Met erg mooi resultaat! :)
Haha het was ook wel meestal stront weer afgelopen maand in het weekend.. of herinner ik me dat verkeerd?
 
Haha het was ook wel meestal stront weer afgelopen maand in het weekend.. of herinner ik me dat verkeerd?

Jullie zijn toch geen mooiweer BBQers zeker

Gelukkig heb ik m’n carport waar ik onder kan staan. En met een beetje geluk een eigen BBQ keuken in de nabije toekomst.
 
Jullie zijn toch geen mooiweer BBQers zeker

Gelukkig heb ik m’n carport waar ik onder kan staan. En met een beetje geluk een eigen BBQ keuken in de nabije toekomst.
Je moet maar boffen ;)
 
A711565B-B047-4726-A866-F78C17AEF1AB.jpeg

Ik heb gelukkig ook een mooi dak om onder te staan, dus aan het weer hoeft het niet te liggen 🤪.
 
En droge voetjes bij een flinke plensbui
 
Bram, van harte gefeliciteerd!!(y)👏
 
Bram, geweldige creatie. Van harte gefeliciteerd.
 
Van harte gefeliciteerd Bram! Het zag er voortreffelijk uit
 
Gefeliciteerd Bram 't was een lekker plaatje
 
Bram, van harte, was echt een mooi broodje
 
Wow. Dit had ik niet aan zien komen. Iedereen bedankt voor de stemmen. Was ook een hele mooie uitdaging deze maand. En heerlijk veel inzendingen. Iedereen heeft weer lekker z’n best gedaan.
Ik ben nog even aan het piekeren over een onderwerp.
 
@Bram , als in dan van iemand moet verliezen.. :p gefeliciteerd kerel! We hebben zin in je volgende uitdaging
 
Van harte gefeliciteerd Bram. Je krijgt ook meteen trek in zo'n broodje bij jou foto.
Benieuwd naar je onderwerp
 
Terug
Bovenaan Onderaan