Ben ik nou zo dom. ik zie niet waar je kan stemmen?
Je tikt op het bolletje voor de naam (helemaal aan het begin van de post), vervolgens scroll je iets naar beneden en tik je aan de rechterkant op de knop "Breng je stem uit".
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik nou zo dom. ik zie niet waar je kan stemmen?
Even via de browser, met Talpatalk werkt het niet.Ben ik nou zo dom. ik zie niet waar je kan stemmen?
eindelijk iemand die het begrijpt. zo dacht ik er ook over maar op mij kan niet gestemd worden....Niet meedoen... Volledig in het teken van less is more
Haha inderdaad.Niet meedoen... Volledig in het teken van less is more
Wat een berg toffe inzendingen deze maand. Super leuk om allemaal te zien!
Even via de browser, met Talpatalk werkt het niet.
bovenaan het bericht kan je de keuze maken, daar staan alle deelnemers in een pollBen ik nou zo dom. ik zie niet waar je kan stemmen?
Het is een fotowedstrijd, geen smaakwedstrijdToch even op mijn laptop ingelogd, met zoveel mooie inzendingen moet ik natuurlijk wel stemmen! Maar om het goed te kunnen beoordelen zou ik eigenlijk eerst bij jullie allemaal thuis willen komen proeven. Wanneer kan ik langskomen?
Volgens mij heeft iedereen precies gezegd wat je moet doen, dus beetje vaart erin en lekker zelf makenMaar om het goed te kunnen beoordelen zou ik eigenlijk eerst bij jullie allemaal thuis willen komen proeven. Wanneer kan ik langskomen?