Ewald Administrator Forumleiding Berichten 5.532 1 jun 2019 #1 Bram: NasQ: SilverFox: SAN-RHN: Marcel: drdre67: SandyMan: Jet: XJRBear: kapteyn: Cigar Joe: Cageman:
Bram: NasQ: SilverFox: SAN-RHN: Marcel: drdre67: SandyMan: Jet: XJRBear: kapteyn: Cigar Joe: Cageman:
Bram Gerijpt Berichten 4.946 1 jun 2019 #2 Lekker veel inzendingen. Mooie en vooral ook smakelijke inzendingen. Heb mn stem uit kunnen brengen. Nu duimen draaien
Lekker veel inzendingen. Mooie en vooral ook smakelijke inzendingen. Heb mn stem uit kunnen brengen. Nu duimen draaien
McPeet Gemarineerd Berichten 1.649 1 jun 2019 #3 Wow, wat een inzendingen, keuze na lang twijfelen gemaakt
Marcel Pitmaster Berichten 825 1 jun 2019 #7 Leuke inzendingen, zeker de moeite waard je stem te laten gelden. zojuist gestemd.
Ridevi71 Forum Meubilair Berichten 10.093 2 jun 2019 #9 Man, wat moeilijk deze keer Maar toch gestemd
KaYDee Kooltjesharker Berichten 213 2 jun 2019 #10 Deze keer had ik een favoriet! Wat een leuke inzendingen en vooral veel. Mijn stem hebben jullie! B-)
Deze keer had ik een favoriet! Wat een leuke inzendingen en vooral veel. Mijn stem hebben jullie! B-)
SandyMan Gerijpt Berichten 3.148 6 jun 2019 #13 Gefeliciteerd Jet! :-* Dik verdiend, hopelijk kom je weer met een leuk nieuw thema!!
kapteyn Kooltjesharker Berichten 217 6 jun 2019 #14 Gefeliciteerd Jet! Wat mij betreft een terechte winnaar Leuk dat er zoveel inzendingen waren!
KaYDee Kooltjesharker Berichten 213 6 jun 2019 #17 Van harte gefeliciteerd Jet! Terechte winnaar met een flinke overmacht! Ben benieuwd wat je gaat verzinnen voor de volgende wedstrijd B-)
Van harte gefeliciteerd Jet! Terechte winnaar met een flinke overmacht! Ben benieuwd wat je gaat verzinnen voor de volgende wedstrijd B-)