BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd mei 2017 "met bot en al"

Wie heeft het onderwerp van deze maand, "met bot en al" het beste, leukste, mooiste of meest origine


  • Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
Lekker stemmen vriendjes en vriendinnetjes!
 
SpiKeY zei:
Nog een dag wachten, heeft iedereen al gestemd? Wij hebben jullie steun nodig. Stem voor meer mooie foto's.
Ken het gevoel SpiKeY, ik word ook zo onzeker met al deze goede inzendingen en kan niet meer slapen van de spanning... Dus stemmen voor mij zijn ook welkom hoor  :p

Heerlijk thema dit!
 
Camillio020 zei:
SpiKeY zei:
Nog een dag wachten, heeft iedereen al gestemd? Wij hebben jullie steun nodig. Stem voor meer mooie foto's.
Ken het gevoel SpiKeY, ik word ook zo onzeker met al deze goede inzendingen en kan niet meer slapen van de spanning... Dus stemmen voor mij zijn ook welkom hoor 

Heerlijk thema dit!
Maar ik ben niet onzeker. ;) De concurrentie is groot. Het is wel leuk.
 
Sorry ik mag maar 1 stem uit brengen, eigenlijk had ik wel voor iedereen willen stemmen, maar dat mag dan weer niet....

Verstuurd vanaf mijn XT1635-02 met Tapatalk

 
SpiKeY zei:
Camillio020 zei:
SpiKeY zei:
Nog een dag wachten, heeft iedereen al gestemd? Wij hebben jullie steun nodig. Stem voor meer mooie foto's.
Ken het gevoel SpiKeY, ik word ook zo onzeker met al deze goede inzendingen en kan niet meer slapen van de spanning... Dus stemmen voor mij zijn ook welkom hoor 

Heerlijk thema dit!
Maar ik ben niet onzeker. ;) De concurrentie is groot. Het is wel leuk.
Niet onzeker met oproep tot stemmen?  ;) Maar begrijp het hoor, mooie concurrentie.... Lees: gezonde competitie!

Wellicht elke 7e van de maand om 07:07 de uitslag bekend maken zodat iedereen eerst een shot Jack kan nemen?
 
Proficiat Camillio! Verzin maar gauw een leuk nieuw onderwerp. Gefeliciteerd met je cameraatje!
 
"t was weer een lekkere foto
Gefeliciteerd  <:p
 
Camillio gefeliciteerd
 
Top winnaar! Je had ook mijn stem.

Toch lief dat iemand de moeite had genomen om mij 1 stem te geven. wahaha. :)

BEn benieuwd naar de nieuwe opdracht.
 
Bedankt voor jullie voor de stemmen! Was een mooie strijd :D
Nu snel een onderwerp gaan verzinnen.
 
Lastige keuze was het. Maar welverdiend Camillio!

Verstuurd vanaf mijn SM-G928F met Tapatalk

 
Net alle traantjes weggeveegd. Ik zeg kom maar op met de nieuwe uitdaging. Voor alle bbqfreaks die voor voor mij gestemd hebben bedankt. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan