Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1Sander72 zei:Lekker stemmen vriendjes en vriendinnetjes!
+2Sander72 zei:Lekker stemmen vriendjes en vriendinnetjes!
Ken het gevoel SpiKeY, ik word ook zo onzeker met al deze goede inzendingen en kan niet meer slapen van de spanning... Dus stemmen voor mij zijn ook welkom hoorSpiKeY zei:Nog een dag wachten, heeft iedereen al gestemd? Wij hebben jullie steun nodig. Stem voor meer mooie foto's.
Maar ik ben niet onzeker. De concurrentie is groot. Het is wel leuk.Camillio020 zei:Ken het gevoel SpiKeY, ik word ook zo onzeker met al deze goede inzendingen en kan niet meer slapen van de spanning... Dus stemmen voor mij zijn ook welkom hoorSpiKeY zei:Nog een dag wachten, heeft iedereen al gestemd? Wij hebben jullie steun nodig. Stem voor meer mooie foto's.
Heerlijk thema dit!
Niet onzeker met oproep tot stemmen? Maar begrijp het hoor, mooie concurrentie.... Lees: gezonde competitie!SpiKeY zei:Maar ik ben niet onzeker. De concurrentie is groot. Het is wel leuk.Camillio020 zei:Ken het gevoel SpiKeY, ik word ook zo onzeker met al deze goede inzendingen en kan niet meer slapen van de spanning... Dus stemmen voor mij zijn ook welkom hoorSpiKeY zei:Nog een dag wachten, heeft iedereen al gestemd? Wij hebben jullie steun nodig. Stem voor meer mooie foto's.
Heerlijk thema dit!