BasBQ
Beef en Steak

Kies hier de winnaar van de fotowedstrijd januari 2022.

Maak de blits bij de kids - wie maakte de mooiste, orgineelste of beste in beeld foto?

  • -1- Barbeknoei

    Stemmen: 9 8,3%
  • -2- Sebas

    Stemmen: 0 0,0%
  • -3- Ridevi71

    Stemmen: 0 0,0%
  • -4- Kaspa

    Stemmen: 0 0,0%
  • -5- SpooN_05

    Stemmen: 1 0,9%
  • -6- Sander72

    Stemmen: 4 3,7%
  • -7- (Koen)

    Stemmen: 1 0,9%
  • -8- Zzzjon

    Stemmen: 6 5,5%
  • -9- Bram

    Stemmen: 16 14,7%
  • -10- Sandyman

    Stemmen: 29 26,6%
  • -11- Peter64

    Stemmen: 1 0,9%
  • -12- Boom

    Stemmen: 2 1,8%
  • -13- Jacky P

    Stemmen: 25 22,9%
  • -14- RenZwi

    Stemmen: 10 9,2%
  • -15- Pascal

    Stemmen: 5 4,6%

  • Totaal aantal stemmers
    109
  • Opiniepeiling gesloten .
Gefeliciteerd Sandyman
Ik vond alle foto’s met kindjes zo leuk, kon niet kiezen dus dan was het op details letten. Vond het mooi hoe bij jouw foto de focus op de burger en handjes lag en de rest naar achtergrond verdween, dat was voor mij de doorslag. Echt een hele toffe foto! Wel done!

En wow wat heb ik nog best veel stemmen gehad joh, waarvoor dank!!
 
Proficiat Sander! Fantastische foto! En natuurlijk ben jij de verdiende winnaar, dat is de foto met de meeste stemmen natuurlijk altijd bij een wedstrijd met publieksjury! Met mijn 4 stemmen ben ik een beetje verdrietig, maar ik begrijp het heel goed hoor... ik heb zelf ook een beetje gewonnen want mijn stem ging ook naar de winnaar. Die kleine handjes om die mega burger, schitterende plaat!
Bravo ook voor Jacky als debutante meteen met Super Stip op 2. Als dat geen aanmoedigingsprijs is! Maar alle lof voor Sander, gefeliciteerd met je eerste cameraatje kerel, je gaat naar de Hall of Flame!
 
Gefeliciteerd Sander! Je had je kinderen veel eerder in de strijd moeten gooien
 
@SandyMan Gefeliciteerd met je welverdiende Camera Sander en een plaats in the Hall of Fame
 
Van harte, top foto 👍🏻
 
Terug
Bovenaan Onderaan