Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Foxtrot86 zei:Maar eigenlijk waren het allemaal pareltjes waar ik honger van kreeg dus iedereen complimenten!
Sander,Sander72 zei:Foxtrot86 zei:Maar eigenlijk waren het allemaal pareltjes waar ik honger van kreeg dus iedereen complimenten!
Dank je Foxtrot, leuk om te horen!
Fijn ook een beetje extra motivatie, ik bedoel, na 2 maanden 4 deelnemende foto's en dan nog geen 50 mensen die de moeite nemen om te stemmen, dat doet me wel eens afvragen hoe we dit Genootschap wat meer betrokken krijgen bij deze mooie maandelijkse wedstrijd. Winnen was voor mij alleen de eerste paar keren 'best belangrijk' - ik moest en zou een cameraatje bij mijn naam hebben - nu is het vooral een maandelijkse inspiratie om weer eens wat anders leuks te proberen en een nieuwe invalshoek te vinden. Ik zou het erg leuk vinden als er meer BBQ-ers ge?nspireerd raakten om het ook te proberen.
Dus wie weet!?
Eindfoto Stap 1, hou iedereen bij het eten weg, anders is het op...!SilverFox zei:Stukje basic product fotografie klinkt niet verkeerd