Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sander72 zei:En gestemd. Jammer dat er maar 4 inzendingen zijn in 2 maanden tijd, maar het niveau is weer indrukwekkend, erg inspirerend!
Klopt, hier in Oostenrijk heel langzaam internet, zag pas later dat de verkeerde foto was geplaatst.Marcus zei:Sander72 zei:En gestemd. Jammer dat er maar 4 inzendingen zijn in 2 maanden tijd, maar het niveau is weer indrukwekkend, erg inspirerend!
Laten we hopen dat het de feestdagen zijn
Zag ik nou goed dat jij eerst een andere foto had geplaatst McPeet?
Foxtrot86 zei:Gestemd! Mijn goede voornemen voor dit jaar, meer bbq en hopelijk daarbij ook een hieraan mee doen!
+1Sander72 zei:Foxtrot86 zei:Gestemd! Mijn goede voornemen voor dit jaar, meer bbq en hopelijk daarbij ook een hieraan mee doen!
Doen Foxtrot... Super Leuk!
McPeet zei:+1Sander72 zei:Foxtrot86 zei:Gestemd! Mijn goede voornemen voor dit jaar, meer bbq en hopelijk daarbij ook een hieraan mee doen!
Doen Foxtrot... Super Leuk!
Jet zei:+2 meer bbq-en in een jaar is altijd goedmaar meedoen aan de fotowedstrijd is echt heel leuk
ik heb ook lang gedacht................zal ik hier aan meedoen maar ik vind het super om te zien hoe iedere deelnemer zijn/haar eigen invulling geeft aan de opdracht.