Beef en Steak

Keuzes keuzes!

Rickert

Vuurmaker
Goedemiddag allemaal!

Sinds een jaar of anderhalf ben ik (wegens omstandigheden) Koos Bbq-loos, maar het ziet er naar uit dat ik mij ergens in het najaar weer vrolijk bij de kamado-club kan voegen.

Ik was altijd erg tevreden over mijn blauwe Grill-Guru Large (met divide en conquer systeem).
En eenzelfde Grill Guru is daarom zeker weer een optie, maarja ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar een eventuele 'upgrade'.
En dan met name naar jullie ervaringen met de 'buitenbeentjes' op de markt.

Denk aan,
Keij Kamado Legend
Boretti Ceramica
Bosgril Onyx
Moddern Kamado
En de Odin Grill

Ik ben benieuwd wat jullie mij hierover kunnen vertellen.

Met vriendelijke groet,
Rick

Grizzly grills elite large op je lijstje? Destijds 3,5 jaar terug voor 750 euro bij 200 Fahrenheit / Harlem bbq.

Wordt veel gebruikt, service is goed.

Geen ervaringsdeskundige maar als ik hier een merk voorbij hoort komen waar mensen erg ontevreden over zijn is het wel de Grizzly Grill.

Die heb ik in het verleden wel voorbij zien komen en ziet er zeker prima uit, maar ik vond hem eigenlijk te veel op de Grill Guru lijken om hem in dit lijstje mee te nemen.

Er zit weldegelijk verschil in.
Maar ga vooral is horen en voelen bin een winkel met meerdere merken 🙂

Ervaringen heb ik ook gelezen. Alleen wanneer plaatst men tegenwoordig nog een positieve review? Negatief is makkelijker.

Snap ik, heb ik de vorige keer ook gedaan en deze ronde ga ik ook zeker weer overal met 'm'n vette vingertjes aanzitten'.
Maar ik ben nu vooral even nieuwsgierig naar wat gebruikerservaringen van deze 'buitenbeentjes'. 😉

Goede smorgens! 🙃

Misschien dat ik mijn vraag wat kan verduidelijken.
Ik ben vooral nieuwsgierig naar de dingen die je niet in de winkel kan testen.

Dus, hoe ziet hij er na 1 of 2 jaar uit.
Hoe is de service/aftersales/garantie.
Hoe werkt hij met andere merk of universele accesoires.
En laat hij zich gemakkelijk stabiel houden...

Dat soort dingetjes eigenlijk.

Er zit weldegelijk verschil in.
Maar ga vooral is horen en voelen bin een winkel met meerdere merken

Ervaringen heb ik ook gelezen. Alleen wanneer plaatst men tegenwoordig nog een positieve review? Negatief is makkelijker.
Helemaal eens dat reviews online vaak negatief zijn. En wellicht heb jij een goede Grizzly en ben je heel tevreden.

Maar hier op het forum ging het niet over meningen maar als ik objectief het aantal meldingen van gedoe en garantie kwesties bekijk komt Grizzly vaker voor.

Ik heb geen enkele merk voorkeur maar wilde dit wel benoemen zodat iemand dat mee kan nemen in zijn overweging.

Terug
Bovenaan Onderaan