BasBQ
Beef en Steak

Keuze nieuwe kogel bbq

Deksel thermometer heb je in principe niet nodig. 2 temperaturen zijn belangrijk, de kerntemperatuur van je gerecht en de rooster temperatuur.
Hiervoor kan je heel goedkoop bij Ikea terecht voor 2 thermometer.
Kan je bij Ikea gelijk het invouwbaar druiprek kopen en een paar rvs Ovenschaal. Allemaal spotgoedkoop, maar wel erg handig.

Hehehe iedereen gebruikt de dekselhouder voor de ribs, ideaal. Hoorde laatst van collega dat de Ikea bij hem in de buurt ze niet meer op voorraad had omdat er blijkbaar veel mensen ineens zin hadde in ribs.
 
@Ridevi71: ik heb net even in de ING shop gekeken (nooit eerder gedaan) en dat is inderdaad een mooie deal voor een nieuwe Weber 57. Moet ik wel een temperatuur sensor ofzo gaan toevoegen, want er zit geen thermometer op. Hele goede optie, thanks!

En marktplaats de komende weken maar in de gaten houden. Ik heb niet echt haast, maar er moet wel iets komen.
Neem aan dat je deze bedoeld en niet de compact?
Want die heeft gewoon een thermometer in de deksel. De compact moet je sowieso overslaan. Omdat je vlees dichter bij de kolen ligt is die niet zo geschikt voor indirect. Ook het ontbreken van een aspan is een nadeel, één windvlaag en heel je tuin zit onder de as.
 
Voor 2 pers is een weber 47 groot genoeg altijd zo gedaan... past ook 5kg spare ribs of 2,5 kg varkensnek op als het moet. .
Maar al moet ik zeggen dat de onderlaatst voor mijn verjaardag gekregen 57 master touch het net iets beter doet betreft ruimte.


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk
 
Terug
Bovenaan Onderaan