BasBQ
Beef en Steak

Kant en klare heatermeters ronde 15

Even een korte update;

Alle betalingen zijn binnen, vrijwel alle onderdelen zijn besteld en reeds onderweg en alle kastjes zijn inmiddels geprint.

Helaas stopt alles nu even want terwijl ik dit typ zit ik in Brazilie, ik hoop dat als ik terug ben dat alle onderdelen voor de printjes inmiddels gearriveerd zijn, dan kan ik die gaan assembleren.

Mijn verwachting is dat de heatermeters eind mei geleverd gaan worden.
 
Even een kleine update;

Ik zit nog steeds ik het buitenland maar de onderdelen beginnen aardig binnen te druppelen. Afhankelijk van werk/jetlag ga ik maandag beginnen met het maken van de printjes, daar heb ik een dag voor nodig. Ik ga proberen om de heatermeters eind volgende week verzendklaar te hebben, maar dat is afhankelijk van wanneer de blowers, de Raspberry Pi's en de voedingen binnenkomen.
 
Wat zijn de kosten om een leeg kastje te printen? Ik heb tijd geleden een HM uit ronde 14 gekocht maar door de zon is hij gaan smelten naast het scherm en staat daar nu open.
 
Een los kastje is ?20 excl verzending.
 
Mijn fabriekje draait weer op volle toeren ;)

HM15-1.jpg


De printjes zijn bijna zover dat ze in bad mogen, en daarna kunnen de display's en de knopjes er aan gesoldeerd worden. Hopelijk heb ik morgen tijd om dat te doen en dan zijn de printjes klaar.

Helaas heb ik nog niet alles compleet dus het duurt nog even voordat de heatermeters verzonden kunnen worden.

 
Korte update, met goed en slecht nieuws!

Alle printjes zijn 100% klaar en getest.  :D

HM15-2.jpg


Verder zijn alle onderdelen binnen behalve de 12V voedingen. Ik weet nog niet wanneer die binnen gaan komen.  :(

De komende week ben ik weer op pad, dus dan gebeurd en verder niets, maar zodra de voedingen binnen zijn worden de heatermeters zo spoedig mogelijk verzonden.
 
En toen waren ze in ene klaar voor verzending;

HM15-3.jpg


Alle heatermeters zijn vanmiddag op de post gegaan en ik verwacht dat ze morgen of overmorgen afgeleverd worden. Jullie krijgen als het goed is een email van DHL met het track en trace nummer.
 
Dank je wel, Nosmo.

Ik ga alvast bij de voordeur zitten  ;)

Meteen maar wat inplannen voor komend weekend!
 
Top hoor! Ik wacht met spanning af.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Thnx. Kijk er al naar huis. Nu bedenken wat ik als eerste wil maken


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ook hier is ie net binnen. Ziet er goed uit. Vanavond maar eens aansluiten en proberen om connecties te krijgen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 
Hier ook ontvangen. Nu snel plannen maken voor het weekend!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ondertussen al aangesloten en geconfigureerd op vast ip en externe Port. Je uitleg pagina op het forum is duidelijk!

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 
Nog even voor de goede orde:

Er is een online handleiding en die kun je hier vinden.

De handleiding is een beetje verouderd maar nog prima te gebruiken. In de handleiding staat dat je een USB Wifi adapter moet gebruiken maar dat is inmiddels niet meer nodig omdat dat de wifi adapter tegenwoordig gewoon ingebouwd zit. Ook zijn de aansluitingen een beetje anders bij het huidige type.

Dit is de huidige versie;

SMD_HM_Aansluitingen.png


 
Terug
Bovenaan Onderaan