- Berichten
- 29
Klopt, ik heb contact gehad met AH en die verwezen me door naar GG. Die zijn dan telefonisch weer niet bereikbaar (i.v.m. corona zeggen ze) dus je kunt een support ticket aanmaken op de website.
@Blackfortex ik vind dit ook altijd lastig. Wil het liefst dat ze hem omruilen, maar wat als het volgende ei dan ook schade heeft... Dan zijn we zo een paar weken verder. Heb geen zin in een hoop gedoe en negatieve energie die ik erin moet stoppen. Het zal voor mij ook afhangen van hoe netjes er gecommuniceerd gaat worden. We gaan het zien komende week, ik vertrouw op een goede oplossing
@Blackfortex ik vind dit ook altijd lastig. Wil het liefst dat ze hem omruilen, maar wat als het volgende ei dan ook schade heeft... Dan zijn we zo een paar weken verder. Heb geen zin in een hoop gedoe en negatieve energie die ik erin moet stoppen. Het zal voor mij ook afhangen van hoe netjes er gecommuniceerd gaat worden. We gaan het zien komende week, ik vertrouw op een goede oplossing
Laatst bewerkt: