BasBQ
Beef en Steak

kamado niet stabiel op stand

 

Huisje_boompje_barbeque

Kooltjesharker
Berichten
112
Hallo allemaal,

Om te beginnen nog de beste wensen 😁

Vol goede moed vandaag mijn Grill Guru large in mijn buitenkeuken geplaatst.
Deze staat op een bastard table stand, maar helaas niet erg stabiel.
Bij het uitpakken viel mij al op dat de poot niet met alle 4 de pootjes op de grond staat.
Met wat gewicht erop was dit wel het geval, dus ik voorzag geen grote problemen.
Wanneer ik nu de deksel open valt de kamado als het ware achterover.

Hebben meer mensen hier last van en valt het achterover vallen bij het openen op te lossen met keramische voetjes?

Alvast bedankt voor het meedenken.
 
Lastig om hier zo wat over te zeggen. Misschien dat wat foto’s willen helpen. Is het deel van je buitenkeuken wel helemaal egaal en waterpas?
 
Lastig om hier zo wat over te zeggen. Misschien dat wat foto’s willen helpen. Is het deel van je buitenkeuken wel helemaal egaal en waterpas?
Ik wilde mijn bericht al verwijderen, maar kon niet zien hoe dat moet.
Het lijkt er op dat de bastard large stand te klein is voor de Grill Guru large. De onderkant van de kamado steekt namelijk uit ten opzicht van de poot. Daarnaast is de poot niet helemaal stabiel. De verkoper gaf aan dat de niet helemaal vlakkke pootbwaarschijnlijk een productiefout is en ik deze zonder problemen kan omruilen. Ik ga nu keramische voetjes proberen en kijken hoe dat bevalt.
De tafel is verder waterpas en verwacht dat met de 3 voetjes hij stabiel gaat staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan