BasBQ
Beef en Steak

Kamado meubel zonder overkapping?

 
 

GelreGuru

Sprokkelaar
Berichten
25
Ik wil mijn Grill Guru Large graag in een meubel plaatsen.  Aan ene kant omdat het er mooi uitziet maar ook omdat ik er groot werkblad bij wil incl opbergruimte. Bij voorkeur zet ik hem op een plek waar GEEN overkapping is, zowel meubel en kamado staan dan vanaf april tm september onoverdekt in de tuin. Ik vraag mij echter af of dit wijsheid is  :-S

In de herfst en winter rijd ik het meubel paar meter verder onder de overkapping waar ook een loungeset staat.  Kan bij heel slecht weer ook in de zomer maar in regel wil ik het buiten laten staan. Hoor graag jullie ervaringen en eventuele aandachtspunten. Alvast bedankt.
 
Voor Big Green Egg zijn er covers die alleen de bovenkant afdekken. Ideaal voor in een meubel.

Het meubel wat ik aan het bouwen ben staat ook 365 dagen onbeschermd buiten. Ik ga waarschijnlijk een hoes op maat laten maken om over het hele meubel te kunnen trekken.
 
Heb je topic bekeken, ziet er erg gaaf uit. Helaas ben ik niet zo handig aangelegd

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

 
Als ik het kan kan jij het ook. Ik heb ook nooit eerder zoiets gedaan. Gewoon veel youtube filmpjes kijken  :p
 
Bij de Praxis hebben ze ook tuinmeubelhoezen die waterdicht zijn. Werkt prima en is niet te duur. 40 euro meende ik.
212e1b67db30d177f02e58d52f848e80.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

 
Google eens op 'bbq hoes op maat' kom je best wel wat betaalbare opties tegen.

Nadeel van geen hoes is dat alles wat verweert op den duur.
 
Ik heb inmiddels keuze gemaakt voor een meubel. Ben nu nog wel op zoek naar een standaard onder het meubel. Kan geen offici?le voor Grill Guru Large vinden maar weer iemand misschien een alternatief?
 
Terug
Bovenaan Onderaan