Beef en Steak

Kamado is saai

Lexie010

Vuurmaker
Bonjourno. Ik ben al een tijdje redelijk uitgekeken op mijn kamado. Ik mis de echte vuur beleving zeg maar. Een braai lijkt mij echt te gek. Maar dat vind ik van de prijs ook, dus valt af. Nu kwam ik laatst deze unit tegen. Best een acceptabele prijs. Zijn jullie deze al in het wild tegengekomen en wat zijn jullie bevindingen van dit apparaat?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ralph heeft daar een gaaf filmpje van gemaakt, maar die heb je vast al gexien?

Herken het gevoel.
Ik heb zelf gekozen voor een tripod set van petromax. Makkelijk geheel op te bergen (geen extra sta in de weg) en toch spelen met open vuur .

IMG_2997.jpeg

Herken het gevoel.
Ik heb zelf gekozen voor een tripod set van petromax. Makkelijk geheel op te bergen (geen extra sta in de weg) en toch spelen met open vuur .

Bekijk bijlage 84520

Ik spreek steeds meer mensen die die gevoel herkennen. Ben benieuwd hoe de commercie hier op in gaat springen. Zo een tripod opstelling heb ik eerder over nagedacht. Spreekt me best aan. Hoe stabiel staat dit? Kan je hier ook stabiel een pan op zetten?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Hoe stabiel staat dit? Kan je hier ook stabiel een pan op zetten?
Staat zeer stabiel, staat op 3 poten waardoor hij nooit wankelt.en op het rooster is ook geen probleem. En je kan ook natuurlijk een do rechtstreeks aan de ketting hangen. Of een kip😆
IMG_2880.jpeg

Heb ook nog een kolenstarter er bij met pandrager van petromax.

IMG_2993.jpeg

Terug
Bovenaan Onderaan