Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chaker zei:Deze week de mijne ook gaan halen in de Action. Vandaag wat simpel op gegrild maar wat een superding. Ideeal voor 2 personen. Plate ook gehaald. Gietijzeren pannetje van 7 euro in de big bazaar (is hier reeds gepost).
boers101 zei:Deze week 1 bij de Aldi gehaald voor vaderdag nog B-)
Ik heb 1 gevonden opt internet voor een beetje meer :| van 20cm wat precies een tussenruimte geeft van 1 cm!
Een vergiet?keesduif zei:Heeft er iemand al een goedkoop alternatief gevonden voor een kolenmandje voor dit mini eitje?
denman1710 zei:Een vergiet?keesduif zei:Heeft er iemand al een goedkoop alternatief gevonden voor een kolenmandje voor dit mini eitje?
Gebruik er ook 1 voor de Joe jr. Werkt topkeesduif zei:denman1710 zei:Een vergiet?keesduif zei:Heeft er iemand al een goedkoop alternatief gevonden voor een kolenmandje voor dit mini eitje?
Ik ben bang dat een vergiet te kleine gaatjes heeft voor de as.
En welke heb jij dan precies? Waar gekocht?denman1710 zei:Gebruik er ook 1 voor de Joe jr. Werkt topkeesduif zei:denman1710 zei:Een vergiet?keesduif zei:Heeft er iemand al een goedkoop alternatief gevonden voor een kolenmandje voor dit mini eitje?
Ik ben bang dat een vergiet te kleine gaatjes heeft voor de as.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5010 met Tapatalk
keesduif zei:boers101 zei:Deze week 1 bij de Aldi gehaald voor vaderdag nog B-)
Ik heb 1 gevonden opt internet voor een beetje meer :| van 20cm wat precies een tussenruimte geeft van 1 cm!
Waar heb jij dat sudderplaatje van 20 cm gevonden?
Volgens mij is die van action net zo groot/klein als die anderen .. heeft maar een klein rooster, dat is nooit 30 cm.even een vraagje voor de eigenaars van deze kamado.. Hij staat ook nog bij Bol.com
Maar de beschrijving zegt daar dat het rooster 33 cm is.. Maar die Aldi/Lidl/Action eitjes zijn toch allemaal 26,5 cm roosterdiagonaal? En dat 33 cm de buitendiagonaal is?? Of is deze van de action toch groter dan die van de Aldi en Lidl
even een vraagje voor de eigenaars van deze kamado.. Hij staat ook nog bij Bol.com
Maar de beschrijving zegt daar dat het rooster 33 cm is.. Maar die Aldi/Lidl/Action eitjes zijn toch allemaal 26,5 cm roosterdiagonaal? En dat 33 cm de buitendiagonaal is?? Of is deze van de action toch groter dan die van de Aldi en Lidl