BasBQ
Beef en Steak

Kamado accesoires

jan1995

Vuurmaker
Berichten
66
Ik zit momenteel in dubio. Na een jaar geleden mijn eerste kamado gekocht te hebben, de Grill Guru compact, ga ik een large aan schaffen van hetzelfde merk.

Ik zit alleen nog te twijfelen of ik beter accesoires voor de compact of de large kan kopen. Zo zit ik bijvoorbeeld te denken aan een gietijzeren rooster en een plancha of grillplaat om voor of na het (indirect) garen af te grillen.

Wat zouden jullie doen? De accessoires voor de compact aanschaffen of is de compact misschien meer geschikt voor groentes e.d. en kopen ik zulke accesoires beter gelijk voor de large?
 
Ik heb beide staan en gebruik enkel de Large op dit moment.
Ik zou accessoires kopen voor wat jou de meest veelzijdige bbq vind.
Ik heb evt een grilverhoger en pizzasteen beschikbaar ter overname voor de compact…
 
Ik heb dezelfde combi staan. Op de large heb ik een gietijzeren rooster en plancha. Juist omdat ik dan een mooie reverse sear kan doen.

De compact gebruik ik vooral voor snel grillen, asperges, searen etc. Ik gebruik daar regelmatig de sizzling pan voor. Die kost niet zo veel en werkt prima voor een goede korst op je vlees.
 
Ik heb ook beide. Gietijzeren rooster heb ik om de MM omdat ik daar voornamelijk op grill (steaks en sate). De rest van mn accessoires zijn voor op de L.
 
Terug
Bovenaan Onderaan