BasBQ
Beef en Steak

Kaasbom

Leuk gedaan Bram! Dat was letterlijk een bommetje! Hoe beviel dat met kant en klaar deeg? Was het lekker krokant geworden?
 
Leuk gedaan Bram! Dat was letterlijk een bommetje! Hoe beviel dat met kant en klaar deeg? Was het lekker krokant geworden?

Deeg was prima. Zat een mooie korst op. Maar zo als een pizza zal het niet worden. Het vet van de kaas trekt ook een beetje in het deeg. Zelf gemaakt deeg zal miss wel beter smaken. Maar ik vond dit wel zo makkelijk.
 
Deeg was prima. Zat een mooie korst op. Maar zo als een pizza zal het niet t worden. Het vet van de kaas trekt ook een beetje in het deeg. Zelf gemaakt deeg zal miss wel beter smaken. Maar ik vond dit wel zo makkelijk.
Ik was inderdaad vooral benieuwd naar de kaas die in het deeg trekt. Zelfgemaakt of uit een pakje is minder belangrijk dan een sompig deegje :ROFLMAO: .
 
Ik was inderdaad vooral benieuwd naar de kaas die in het deeg trekt. Zelfgemaakt of uit een pakje is minder belangrijk dan een sompig deegje :ROFLMAO: .

Zompig is miss niet de juiste bewoording. De kaas gaat aan de binnenkant iets in het deeg zitten. Miss wel het lekkerste stukje (was namelijk zo op).
Maar de smaak van je kaas trekt er wel in. Miss dat het werk om zelf deeg te maken niet tot z’n recht komt. Maw het verschil in smaak minder te merken is.
 
Dit is een bom voor in een mancave. Nederig buig ik mijn hoofd in de verlichtende verschijning van zo veel gesmolten kaas. 🙇‍♂️ Nu nog een nieuwe spelcomputer en minder werken. En natte doekjes om de vette pootjes af te doen zodat het niet op de controller komt.
 
Mooie kaasbom geworden Bram en leuk verzonnen dat moet smullen zijn geweest 🥳
 
  • Leuk
Waarderingen: Bram
Wouw, wat een gaaf idee. Toegevoegd aan mijn favorieten. 👍🏼
 
Terug
Bovenaan Onderaan