BasBQ
Beef en Steak

JW stelt zich voor

 
 

Jw

Stoker
Berichten
443
Beste BBQ vrienden,

Graag stel ik me even voor, ik ben J.W. Ben al zeker 10 jaar bbq fanaat, ben begonnen op een standaard webertje en moet zeggen heb er veel mee gewerkt en doorschade en schande steeds wijzer geworden.

Nu is mijn Pitt uitgebreid met een weber57 een WSM 57  en een blackbastard 57.
Ik bbq het hele jaar door en probeer daarmee de meest uiteenlopende gerechten te bereiden met de Amerikaanse bbqcultuur als inspiratie.

Waarom heb ik me ingeschreven? Om te leren van jullie succes verhalen en misschien zelfs flaters en vind het natuurlijk ook erg mooi om m'n eigen werk met jullie te delen.

Tweede rede is: ik zou graag is meedoen aan een orginele bbq  wedstrijd, dat lijkt me echt zo een geweldige ervaring ( ik las dat ik er net 1 gemist heb met een week :-S) .

Ga nu met veel plezier de andere topics lezen!

Groet JW

 
Hoi JW, welkom bij het Genootschap.
Je hebt inderdaad een erg leuke, succesvolle en gezellige wedstrijd gemist.
Maar ik heb begrepen dat dat dit "slechts" de 1e uitvoering van een jaarlijks terug kerend evenement is!!!
Gelukkig maar!

Groet en nogmaals welkom hier!
 
Welkom en veel plezier!

er komen nog voldoende wedstrijden volgend jaar!!!
 
Hoi JW,

Welkom bij het Genootschap!

Onze wedstrijd komt volgend jaar weer terug, maar voor die tijd kun je nog in Belgi?, Snarestone (UK) en Hoofddorp terecht ;) Kijk eens in de BBQ Agenda, daar vind je meer informatie.
 
hoi JW,
welkom bij dit edele genootschap.
En wat wedstrijden betreft, daar is al het nodige over gezegd, kijk in de agenda hier
 
Een warm welkom hier JW :D
 
Hallo JW. welkom hier
 
Welkom JW
 
Welkom!!
 
Hoi JW, van harte welkom hier op ons gezellige en leerzame forum!
 
Welkom bij dit fijne Genootschap !
 
welkom JW!
 
Terug
Bovenaan Onderaan