Beef en Steak

Juicy Lucy Burger!

• Onderwerp starter Onderwerp starter NasQ
  • Startdatum Startdatum

NasQ

Gemarineerd
Een heerlijke Juicy Lucy burger heb ik gemaakt! Een lekkere hamburger met een geschiedenis!

Veel kijkplezier &
vergeet niet om te abonneren:
https://www.youtube.com/NasQBBQ?sub_confirmation=1

https://youtu.be/52YktahMeFk

Verstuurd vanaf mijn SM-A750FN met Tapatalk

Uiteraard credos voor de efforts en het delen. Maar die kaas ??? En geen enkele saus? Heb even op het web gekeken en daar gebruiken de meeste cheddar. Maar wel gelijk een leuke uitdaging om deze ook eens te maken :D

KamadoNovice zei:
Uiteraard credos voor de efforts en het delen. Maar die kaas ??? En geen enkele saus? Heb even op het web gekeken en daar gebruiken de meeste cheddar. Maar wel gelijk een leuke uitdaging om deze ook eens te maken :D
Soms wil je spullen niet vervuilen met een sausje..
De kaas was uiteindelijk een verkeerde keuze, zoals ik al zei in de video.. goede cheddar.. En dan geen plakjes, zou ik de volgende keer doen.

Ik ben benieuwd naar jou creatie.. je zou de twee ook kunnen cre?ren.. kaassaus eroverheen..

Wat is een goede cheddar?
Altijd moeilijk te vinden bij de supermarkt...

Grzzz Blefke

blefke zei:
Wat is een goede cheddar?
Altijd moeilijk te vinden bij de supermarkt...

Grzzz Blefke
Een blok (mature) cheddar die je zelf moet raspen zat ik aan te denken. In ieder geval niet de dunne plakjes cheddar..

Ik weet dat de Lidl ze af en toe heeft met Engelse week... Maar niet standaard. Lijkt me dat AH en Jumbo ze toch wel standaard in het assortiment hebben.

Lekkere burger Hoor. Ik zou er oude kaas in doen. Dat vind ik super. Miss van het weekend maar eens maken. Leuk filmpje weer. Ga zo door

Een blok (mature) cheddar die je zelf moet raspen zat ik aan te denken. In ieder geval niet de dunne plakjes cheddar..

Ik weet dat de Lidl ze af en toe heeft met Engelse week... Maar niet standaard. Lijkt me dat AH en Jumbo ze toch wel standaard in het assortiment hebben.

TX,
Jumbo heeft het inderdaad, alleen heb ik totaal geen verstand van cheddar ;-)

Ga je recept zeker eens proberen.

Grzzz
Blefke

Burgertje altijd lekker, vooral deze!  :-*

Dit recept was me bijgebleven. Jouw leerpunt meteen verwerkt: ik heb ze dit weekend gemaakt met een dubbel gevouwen plak oude kaas (gewoon met een kaasschaaf van een blok gesneden, dus niet zo heel veel kaas). En omdat de dames al hun gehakt well done willen hebben ze eerst bij 110 oC naar 50 oC kern gebracht om ze daarna bij 200 oC af te grillen.

Dank voor de tips!

Kvri9rX.jpg

Super lekker! Kaas met vlees is gewoon een super goede combinatie (ik weet het niet voor iedereen ;) )

Henk zei:
Dit recept was me bijgebleven. Jouw leerpunt meteen verwerkt: ik heb ze dit weekend gemaakt met een dubbel gevouwen plak oude kaas (gewoon met een kaasschaaf van een blok gesneden, dus niet zo heel veel kaas). En omdat de dames al hun gehakt well done willen hebben ze eerst bij 110 oC naar 50 oC kern gebracht om ze daarna bij 200 oC af te grillen.

Dank voor de tips!

Kvri9rX.jpg
Lekker man! Ziet er goed uit!

Terug
Bovenaan Onderaan