Op het forum zitten veel gebruiker met heel wat jaren ervaring van smaken proberen en perfectioneren.
Zelf maak ik altijd zelf Rubs van online recepten maar ben benieuwd wat jullie "go to" Rubs en sauzen zijn. Wat ik hiermee bedoel is de smaak waar je vrijwel altijd naar pakt als je gasten hebt en spareribs, vleugels, hamburgers of steak etc. De gangbare gerechten die je vaker maakt.
En zijn er Rubs te koop in de winkel die je beter vindt dan die je zelf kan maken? Hetzelfde geldt voor een glaze. Dat kan je favo merk BBQ saus zijn maar ook een hotsauce of cola/frambozen smaak bij wijze van spreken.
Zelf maak ik heel vaak iets anders. De volgende Rubs gebruik ik wel vaak. Maar wil graag kijken welke goed bevallen. En welke winkelsmaken de moeite zijn.
Pulled chicken met rub. Dan de Kenya BBQ saus van Lidl (gewone niet met honing ofzo)
www.grilledflavour.nl
Kippen/varkensgryos Pitmaster X Gyros kruiden
pitmasterx.com
Hamburgers Spiffburger of pezo, knoflook en worcestersaus
Zelf maak ik altijd zelf Rubs van online recepten maar ben benieuwd wat jullie "go to" Rubs en sauzen zijn. Wat ik hiermee bedoel is de smaak waar je vrijwel altijd naar pakt als je gasten hebt en spareribs, vleugels, hamburgers of steak etc. De gangbare gerechten die je vaker maakt.
En zijn er Rubs te koop in de winkel die je beter vindt dan die je zelf kan maken? Hetzelfde geldt voor een glaze. Dat kan je favo merk BBQ saus zijn maar ook een hotsauce of cola/frambozen smaak bij wijze van spreken.
Zelf maak ik heel vaak iets anders. De volgende Rubs gebruik ik wel vaak. Maar wil graag kijken welke goed bevallen. En welke winkelsmaken de moeite zijn.
Pulled chicken met rub. Dan de Kenya BBQ saus van Lidl (gewone niet met honing ofzo)

Dry Rub Kip met pit » Grilled Flavour
Ben je op zoek naar een goede dry rub voor kip? Dan heb je aan deze dry rub kip met pit een topper te pakken. Heerlijk en spicy!

Kippen/varkensgryos Pitmaster X Gyros kruiden

Gyros Rub
Infuse your gyros with an explosion of tantalizing flavors using this aromatic rub recipe. With a few simple steps, you can elevate your meat to new heights of deliciousness. Grab a jar and combine th...
Hamburgers Spiffburger of pezo, knoflook en worcestersaus
Laatst bewerkt: