Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind van niet hoor (het is toch low & en slow (8 tot 10 jaar) (en) gerookt)eh, of zitten we nou ineens heel erg off topic?
Teddo zei:Kerntemp op 180 Fahrenheit. En daarna laten rusten onder zilverfolie. Ook een keer geprobeerd door in folie in te pakken tijdens de zone. En dan naar de kerntemp.
Wat me toen opviel is dat er veel meer vocht in de bak lag en het vlees leek wat droger van smaak.
Misschien toch eens oplaten lopen tot 190-200 Fahrenheit. Heb inmiddels weer een stuk picnic van 1,5 kg in de vriezer liggen.
noskos zei:Teddo zei:Kerntemp op 180 Fahrenheit. En daarna laten rusten onder zilverfolie. Ook een keer geprobeerd door in folie in te pakken tijdens de zone. En dan naar de kerntemp.
Wat me toen opviel is dat er veel meer vocht in de bak lag en het vlees leek wat droger van smaak.
Misschien toch eens oplaten lopen tot 190-200 Fahrenheit. Heb inmiddels weer een stuk picnic van 1,5 kg in de vriezer liggen.
180? F is niet ver genoeg, dan lukt het nog niet om hem uit elkaar te trekken.
En Marieken, er is ook barbecue saus zonder rookextract hoor.