BasBQ
Beef en Steak

Jalapino poppers

 
 

erik_schreurs8

Pitmaster
Berichten
825
Vandaag heb ik dit maar eens geprobeerd
Heerlijk hapje is dit !!
Pepers doormidden gesneden
Daarna wat Philadelphia gemengd met oude kaas en peper en zout
Daarna omwikkelt met spek
En besprenkeld met wat bbq kruiden
ff1feb67cc110cefe3f315631c1042a1.jpg
95482e79bbfb40c83837101e54037738.jpg
b5934203a42c2a3edb0f0ae9866ec7de.jpg
544542f7d3988803fa16580cb3501af6.jpg
 
Lekker hapje, lust ik wel ;)
 
Dat ziet er lekker uit. Die ga ik ook een keer maken! bedankt voor dit recept  :)
 
Restje pulled pork erdoor om het nog lekkerder te maken. Deze snack gaat ook door het leven als ABT, Atomic Buffalo Turd
 
Zien er lekker uit! Ik maak ze ook regelmatig en ze vallen altijd goed in de smaak.
 
Dit ziet er goed uit. Lijkt me ook lekker om tijdens een tuinfeest te maken.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
 
Dit snackie heb ik al vaak voorbij zien komen maar zelf nog nooit gemaakt, moet ik ook eens proberen..........................al vraag ik mezelf af hoe pittig is dit :-? ik kan wel wat pit hebben maar ook weer niet teveel ;)
 
Redelijk pittig. Ook een beetje afhankelijk van de peper zelf. Heb al een paar keer gehad dat ze serieus pittig zijn. Al vindt ik dat lekker haha


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Met welke "milde" peper zou ik dit het beste kunnen proberen :-? een pitje vind ik lekker maar vind het minder dat ik na 1 uur nog een "brandende bek" heb ;)
 
Snoeppaprikaatjes en dan aan je roomkaas hitte toevoegen in de vorm van chipotle poeder, tabasco, cayenne etc. Niet te moeilijk denken
 
Jet zei:
Met welke "milde" peper zou ik dit het beste kunnen proberen :-? een pitje vind ik lekker maar vind het minder dat ik na 1 uur nog een "brandende bek" heb ;)

't schijnt dat je er aan gewend raakt  maar  ;)
Zo waren we laatst bij onze zwager (Antilliaans) op visite en natuurlijk eet je daar dan mee.
Z'n broertje zou voor de maaltijd zorgen, nou dat hebben we geweten.
Dus Jet ik ken het verschijnsel en niet alleen in m'n mond. :D
 
Hans zei:
Jet zei:
Met welke "milde" peper zou ik dit het beste kunnen proberen :-? een pitje vind ik lekker maar vind het minder dat ik na 1 uur nog een "brandende bek" heb ;)

't schijnt dat je er aan gewend raakt  maar  ;)
Zo waren we laatst bij onze zwager (Antilliaans) op visite en natuurlijk eet je daarmee.
Z'n broertje zou voor de maaltijd zorgen, nou dat hebben we geweten.
Dus Jet ik ken het verschijnsel en niet alleen in m'n mond. :D



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik ben ook niet echt van het hele pittige maar een jalapino zonder zaadjes en zaadlijsten vind ik goed te doen !!
 
Richard v zei:
Hans zei:
Jet zei:
Met welke "milde" peper zou ik dit het beste kunnen proberen :-? een pitje vind ik lekker maar vind het minder dat ik na 1 uur nog een "brandende bek" heb ;)

't schijnt dat je er aan gewend raakt  maar  ;)
Zo waren we laatst bij onze zwager (Antilliaans) op visite en natuurlijk eet je daarmee.
Z'n broertje zou voor de maaltijd zorgen, nou dat hebben we geweten.
Dus Jet ik ken het verschijnsel en niet alleen in m'n mond. :D


Whahaha.. Gelukkig denk ik niet in plaatjes  :-O

Aangezien de zaadlijsten en pitjes uit de jalapenos worden gehaald, zijn ze niet meer zo pittig. Je kan eventueel een minder pittige rub nemen en de roomkaas zwakt het ook nog af.
 
Er zit veel verschil tussen de pepers zelf ook. Heb ze bij de Sligro gepakt en die zijn mild. Maar die ik bij Westland pepers bestel zijn een heel stuk pittiger


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Een jalape?o hoort ook een pitje te hebben. Mijn achterburen van Westland Peppers hebben lekkere
 
Terug
Bovenaan Onderaan