Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ruzie? Ik zie hier geen ruzie hoor Emiel, jij moet nog veel lerenMw. BBQ68 zei:Ruzie? Valt wel mee hoor. Niets dat een bakje Chunky Monky niet goed kan maken.structor zei:Durf ik tussen de ruzi?nde echtelieden te zeggen, dat het kippetje er lekker uit ziet?
Voortschrijdend inzicht en verstand komt met de jarenDominique zei:Ruzie? Ik zie hier geen ruzie hoor Emiel, jij moet nog veel leren![]()
RedFox zei:Voortschrijdend inzicht en verstand komt met de jarenDominique zei:Ruzie? Ik zie hier geen ruzie hoor Emiel, jij moet nog veel leren![]()
![]()
Alleen omdat de kinderen gingen huilen omdat ze ook een pootje wilden.BBQ68 zei:RedFox zei:Voortschrijdend inzicht en verstand komt met de jarenDominique zei:Ruzie? Ik zie hier geen ruzie hoor Emiel, jij moet nog veel leren![]()
![]()
Nee hoor, we hebben inmiddels de chunky munky gedeeld en ik krijg ook nog een stukkie kip.....
en dus het echte "genootschapsgevoel"Dominique zei:Dat zegt ik, dat is geen ruzie!![]()
Wij snappen hetRedFox zei:en dus het echte "genootschapsgevoel"Dominique zei:Dat zegt ik, dat is geen ruzie!![]()
![]()
Ik voel me hier zo thuisDominique zei:Wij snappen hetRedFox zei:en dus het echte "genootschapsgevoel"Dominique zei:Dat zegt ik, dat is geen ruzie!![]()
![]()
![]()
Het is een gekkenhuis, maar het is " ons" gekkenhuis! JatochnietdanMw. BBQ68 zei:Ik voel me hier zo thuisDominique zei:Wij snappen hetRedFox zei:en dus het echte "genootschapsgevoel"Dominique zei:Dat zegt ik, dat is geen ruzie!![]()
![]()
![]()
![]()
Ach joh, wat kan het schlen, we dollen maar wat Emielstructor zei:Ik snap het dus niet, maar mede dankzij mijn plaat voel ik me hier ook thuis ;D
Of is het om wat Dominique zegt![]()
Leo zei:lekker kippetje uit je pannetje, zou ik ook "ruzie" om maken![]()