BasBQ
Beef en Steak

Italiaans brood (of iets wat er op lijkt)

 

Lars

Kooltjesharker
Berichten
125
Na hem een hele tijd kwijt geweest te zijn na de verhuizing had ik mijn DO weer gevonden.
Nu is mijn vrouw niet zo van de stoofpotjes, dus zocht ik een recept voor iets anders.
Gelukkig hebben we op het forum allemaal prachtige recepten staan en daar heb ik er q van geprobeerd.
Mijn oog viel op het brood recept van Lin.
Blond brood, met zongedroogde tomaatjes, een uitje, teentje knoflook basilicum en parmezaanse kaas.
Ik weet niet zo goed hoe ik hier de link naar het recept moet plaatsen (misschien dat iemand kan helpen).
Na 45 minuten in de Q op ongeveer 200 graden (het schommelde nogal) was hij gereed en mochten we smullen!
8a0d9fba0667f8268da9c4a51e4dc615.jpg
1b6c0cd3391993b500b540481edc73e7.jpg


9c1640adf607b3c21a5bf2c3af6e1c92.jpg

288e0c0d38c6e0ffe229ec8ec977626a.jpg
 
Dat ziet er goed uit!

Om een link te plaatsen kan je bij het schrijven van je bericht het 2e icoontje op de 2e rij gebruiken (onder het I-tje van cursief typen).

Dan wordt er BB-code toegevoegd waarmee je een URL kan maken. Onderstaand voorbeeld (spaties na en voor de [ en ] weghalen) genereert deze link:

[ url=http://www.bbqgenootschap.nl ][ /url ]
 
Vers gebakken brood, heerlijk!
 
mrooding zei:
Dat ziet er goed uit!

Om een link te plaatsen kan je bij het schrijven van je bericht het 2e icoontje op de 2e rij gebruiken (onder het I-tje van cursief typen).

Dan wordt er BB-code toegevoegd waarmee je een URL kan maken. Onderstaand voorbeeld (spaties na en voor de [ en ] weghalen) genereert deze link:

[ url=http://www.bbqgenootschap.nl ][ /url ]
Volgens mij lukt dat niet op de IPad
 
Bellisimo, ziet er goed gelukt uit.
 
Lekker z?n brood van de Q. Leuke manier om de DO eens uit het schap te halen. Moet ik ook eens gaan doen. Heb nog nooit brood gebakken op de BBQ.
 
Deze komt ook op mijn to do lijstje, voor mijn verjaardag een DO gekregen dus is dit een prima manier om hem in te wijden.
 
Mooi broodje hoor!
 
Terug
Bovenaan Onderaan