Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook een Meater+ voor de kern temperatuur, maar met spit heb je geen rooster om de probe voor de controller op te zetten.
aha, dat had ik even gemist.Het gaat me niet om temperatuur(verschil) in de dome of kerntemperatuur, maar de probe van de ISC-007BW in de dome is nodig voor automatische aansturing van temperatuurbeheersing.
Iets aan het spit op 275+ doe je niet zo snel. Ik zou iig niet weten wat.Vergeet niet dat de probes van de 007BW voor wat ik gelezen heb alleen geschikt zijn voor indirect gebruik en dacht dan maar tot maximaal 240 graden, dus ook degene die je in het rooster klemt. Daarna loop je kans de probes te beschadigen, datzelfde trouwens ook voor de meater, die kunnen wel een iets hogere temperatuur aan tot 275 graden. Zodra je dus direct gaat grillen aan de spit kun je de probes eigenlijk niet gebruiken. In het vlees gaat natuurlijk sowieso niet met de Inkbird probes, maar ook degene die in het rooster hoort om de blower aan te sturen niet. Meater wordt wel vaak daarvoor gebruikt echter kan het direct boven de vlammen een stuk heter worden.
Een KJ1 met LetzQ Spit.Plaats eens een foto van uw opstelling. Dat helpt om raad te geven.