Beste BBQ-vrienden!
Of ik een extra dagje thuis wilde blijven om de kinderen op te vangen in de middag... dat wilde ik wel, als ze maar lekker gingen spelen zodat papa dat ook kon doen!
Vanochtend gauw de To Do bekeken en daar stond er nog eentje van Camiel bij, daar is deze heel losjes op gebaseerd. Zo werd de groene paprika een rode punt, een deel van de aardappels de zoete variant en bleken twee rode uien gewoon geel... maar de pruimen (lekker!) en de Guinness (vooral lekker NA het stoven) bleven erin... even tussendoor een broodje gebakken voor erbij... het was echt super!
Met de deur in huis...

Hier startte ik de ochtend mee:

Mijn eerste broodje ooit in de DO bakken... 6 kooltjes onder en zo'n 20 erboven, 37 minuutjes:

Fantastische korst en geen verbrande bodem:

Ik was er trots op:

Buurkindjes snapten er niks van... Brood bakken in een BBQ? :-/

Na 3 uurtjes

Paprika en de aardappeltjes erbij:

Uurtje later, lekker opscheppen!

Wat was dat heerlijk zeg!
Bedankt voor het kwijlen.
Of ik een extra dagje thuis wilde blijven om de kinderen op te vangen in de middag... dat wilde ik wel, als ze maar lekker gingen spelen zodat papa dat ook kon doen!

Vanochtend gauw de To Do bekeken en daar stond er nog eentje van Camiel bij, daar is deze heel losjes op gebaseerd. Zo werd de groene paprika een rode punt, een deel van de aardappels de zoete variant en bleken twee rode uien gewoon geel... maar de pruimen (lekker!) en de Guinness (vooral lekker NA het stoven) bleven erin... even tussendoor een broodje gebakken voor erbij... het was echt super!
Met de deur in huis...

Hier startte ik de ochtend mee:

Mijn eerste broodje ooit in de DO bakken... 6 kooltjes onder en zo'n 20 erboven, 37 minuutjes:

Fantastische korst en geen verbrande bodem:

Ik was er trots op:

Buurkindjes snapten er niks van... Brood bakken in een BBQ? :-/

Na 3 uurtjes

Paprika en de aardappeltjes erbij:

Uurtje later, lekker opscheppen!

Wat was dat heerlijk zeg!
Bedankt voor het kwijlen.