Beef en Steak

Introductie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Nickolaas
  • Startdatum Startdatum
N

Nickolaas

Gast
Hallo allemaal,

Mijn naam is Nick, 25 jaar en wonend in Zoetermeer. Ben nog niet in het bezit van een barbeque, maar wel van plan er ??n te kopen op korte termijn. Heeft iemand misschien een suggestie voor een goede Q waarmee je alles kunt klaar maken? Mijn budget is rond de ?400.
Hoop veel te leren van anderen hier. Bij voorbaad dank!

Welkom Nick!

Wat wil je doen met de BBQ?

Er zijn legio modellen die allemaal wel sterkere en zwakkere punten kennen.

Op YouTube kun je al heel veel vergelijkingsmateriaal bekijken.

Verder zijn er op dit forum tal van leden die je van alles en nog wat kunnen vertellen.

Bij voorbaat een waarschuwing.

Die 400 euro, dat is slechts het begin :')

Zodra je de smaak te pakken hebt, dan ben je verloren haha.

Welkom Nick

Foxtrot86 zei:
Welkom Nick!

Wat wil je doen met de BBQ?

Er zijn legio modellen die allemaal wel sterkere en zwakkere punten kennen.

Op YouTube kun je al heel veel vergelijkingsmateriaal bekijken.

Verder zijn er op dit forum tal van leden die je van alles en nog wat kunnen vertellen.

Bij voorbaat een waarschuwing.

Die 400 euro, dat is slechts het begin :')

Zodra je de smaak te pakken hebt, dan ben je verloren haha.

Daar ben ik ook bang voor haha.
Maar ben van plan steaks, kip en ook wel spareribs en andere langzamere gerechten te maken. Zat zelf aan een Weber master touch te denken, maar misschien dat er een beter alternatief is.dank voor reactie

De weber is een geweldige bbq, zeker om me te beginnen, het is een zeer veelzijdig apparaat.

Welkom! En die Weber is een prima keuze!

Welkom Nick. Gewoon een barbecue kiezen die bij je budget past, zolang hij een deksel heeft kan je er normaal met enige vindingrijkheid het meeste klaarmaken. Ga wel voor de grotere modellen (57cm) want als je low en slow wilt werken verlies je wel wat plaats door indirect alsook als je meer dan vlees alleen wil klaarmaken heb je echt wel een redelijke hoeveelheid plaats nodig. En zoals hierboven vermeld, eenmaal je het virus te pakken hebt zal je zeker verlangen naar meer dingen om te barbecue?n.

Welkom hier Nick!

De Weber57 is idd een goede keuze. Met rentepunten van ING ook nog eens ruim onder de ?400..

Dank voor de leuke reacties, ik ga morgen even kijken bij een zaak. Waarschijnlijk zal het niet bij kijken blijven...

Nickolaas zei:
Waarschijnlijk zal het niet bij kijken blijven...
Dat zal een probleem worden voor de rest van je leven  :P

Welkom,

Weber is natuurlijk een erg goede optie.

Welkom Nick, bij deze club BBQ verslaafden ;)

Welkom hier  :)

En de weber 57 gbs is een goede keus vorig jaar ook aangeschaft en verslaafd :D

Terug
Bovenaan Onderaan