BasBQ
Beef en Steak

Introductie

Danmark

Sprokkelaar
Berichten
29
Hey allemaal!

Even een kleine introductie, mijn 'bbq-buddy' Alabama heeft me op jullie forum gewezen. Leuk om te zien dat er zo veel mensen zo enthousiast met barbecue?n bezig zijn!

Ook mijn gebruikersnaam verwijst naar mijn afkomst  ;) Ik zag bij de desserts al een post over '?bleskiver', hier een foto van typisch Deense 'ribbs', 'fl?skesteg', ??n van mijn favorieten  :)

Christian


ribbensteg.jpg



serderserveret.jpg




 
hee Christian,
gezellig dat je er bent en welkom bij dit mooie en edele genootschap.
ik hoop dat je hier een hoop op kan steken.
Aan de andere kant ben ik wel heel erg nieuwsgierig naar de deense bbq gewoonten en recepten.
 
Welkom bij het genootschap.
Leuk dat we er andere nationaliteiten bij krijgen.
Erg benieuwt naar BBQ stijlen uit andere landen.
 
Hoi Christian, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Welkom en veel plezier!
 
Er is me wel eens verteld dat Denemarken het grootse BBQ land van Europa is, dus mijn verwachtingen zijn hoog gespannen, je foto's zien er al veelbelovend uit.

Welkom bij ons clubje.

 
Hoi Christian,

Van harte welkom bij het BBQ forum! Mooie binnenkomer met die foto's :D Ik ben erg benieuwd naar meer Deense specialiteiten, echt een land waar ik culinair eigenlijk heel weinig over weet.
 
Hoi Christian,

Welkom op dit forum en veel plezier hier.
 
Bedankt allemaal voor het warme welkom!  :)

Nosmo, ik heb dat ook wel eens gehoord, weet niet of het waar is? Denk wel dat daar het barbecue?n meer is ingeburgerd (denk vooral de laatste jaren) en dat er meer mensen zijn die regelmatig en het hele jaar door eten maken op de barbecue. Ik vind het ook makkelijker om daar goede stukken vlees te vinden. Ik zal proberen meer typisch Deense gerechten te posten, al zijn het vooral dingen die we vroeger in de oven of in de pan hadden en nu ook op de barbecue zijn gaan maken, een typische barbecue cultuur als in USA is er toch niet.
 
Welkom en inderdaad ben ook benieuwd naar de Deense varianten
 
Show off  ;)

Van Christian kan je mooi foto's verwachten. (Niet omdat zijn telefoon hoog qualiteit foto's maakt, maar dat hij let erg goed op details.)

Laat de blind boxes maar komen  ;D
 
Zeker niet laat! Bedankt Riona en Boldeagle :)

Oh and thanks for raising the bar for me Mr. Alabama ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan