Beef en Steak

Intro

• Onderwerp starter Onderwerp starter hgilis
  • Startdatum Startdatum
H

hgilis

Gast
Dag mensen,ik ben Herman , newbie, wij wonen in Antwerpen en ben pensionado na 44 jaar acteursleven.We zijn nu van plan een keramische bbq te kopen.
Twijfel,natuurlijk,over welk merk.KamadoJoe,Monolith,Primo?
Op elk forum is er wel iemand die met elk van deze merken een slechte ervaring heeft gehad dus hoe te kiezen?
Missschien vind ik op dit forum wel iets wat mn besluitvorming helpt
Tot snel

Verstuurd vanaf mijn SM-T813 met Tapatalk

Van harte welkom bij het Genootschap!

Als ik op dit moment zou moeten kiezen en geld speelde geen rol dan zou het de Kamado Joe worden. Primo zou ook een kandidaat kunnen zijn.

Welkom op het forum. En welk merk en welk merk niet spreek ik mij niet uit, verschilt ook veel van persoon tot persoon. Ik zou gewoon aanraden om te gaan voor het werk waar je je goed bij voelt (waar je vertrouwen in hebt en niet het idee hebt dat ze je gaan bestelen  :D ). De merken die je opsomt behoren tot de beste van de klas dus de verschillen zijn ook maar miniem. Vergelijk het met een auto kopen, de een vind een Mercedes goed, de andere BMW en nog een andere vind Audi dan weer de top maar je brengen je wel alle 3 waar je moet zijn in de nodige stijl en luxe.

Herman, welkom bij het BBQ Genootschap.

Mijn keuze zou ook vallen op de kamado Joe. Dit omdat het de meest innovatieve bbq is. Deksel is makkelijk te openen, de kachelband als afsluiting is beter dan vilt bij de andere kamado?s, de kolenmand uit segmenten is een ideale vondst en mooi rood is niet lelijk ;).

Hoi Herman,
welkom bij het Genootschap.
Ik sluit me geheel aan bij de meningen van Noskos en Frits

Welkom Herman

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro

Terug
Bovenaan Onderaan