BasBQ
Beef en Steak

Inkbird IHT-1S Thermometer

 
 

ArnoldS

Sprokkelaar
Berichten
38
Sinds een paar maanden begonnen met slow bbq op mn WSM en kom er achter dat een snelle thermometer wel handig is. De Thermapen Mk4 leek mij wel wat, maar toen kwam ik Inkbird tegen met een exacte kopie en een stukje goedkoper. De IHT-1S. Ook waterdicht volgens IP67 en meet binnen 2-3 sec de temperatuur. Draaibaar scherm. Kost € 49,99 via Amazon. Vandaag uitgeprobeerd en ben er dik tevreden over. De behuizing voelt stevig aan. Niks mis mee

Inkbird IHT1S 1.jpg


Inkbird IHT1S 2.jpg


Inkbird IHT1S 3.jpg
 
Laatst bewerkt:
Prijs/kwaliteit een heel interessante thermometer. Las ook al reviews over de meetresultaten/meetsnelheid en die kunnen tippen aan die van de thermapen MK4.
Deze had ik ook op mijn verlanglijstje staan maar het is uiteindelijk toch de MK4 geworden omdat ik deze voor omgerekend €40 kon meebestellen bij een bestelling in UK (er was/is een promo op bepaalde kleuren thermapen die uit hun assortiment zullen verdwijnen en bovenop die promo kon ik nog 20% korting pakken)
 
Ik heb ook beide in mijn bezit en ze doen totaal niet voor elkaar onder. Ik pak meestal degene die vooraan in de kast ligt. Het prijsverschil is echter wel aanzienlijk.
 
Mooi ding hoor. Ik he. De mk4. Was destijds bij amazon in de aanbieding voor €49,95. Anders was ik ook voor een andere optie gegaan hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan