Beef en Steak

Injectie vloeistof P.P.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hans
  • Startdatum Startdatum

Hans

BBQ Junkie
Hallo mede rokers.

Ik heb een vraagje.
Er ligt weer een mooie procureur in de koelkast te wachten om gegrild te worden.
Deze keer wil ik hem injecteren met de vloeistof zoals Noskos dat aangeeft.

Appelsap.
Appelazijn.
worchestershire saus.
zeezout.
honing.
uiengranulaat of poeder.

Dit alles ruikt zo lekker dat ik me afvraag of deze vloeistof ook voor andere soorten vlees gebruikt kan worden.
Heeft iemand hier ervaring mee?
ik hoor het graag van jullie.

B.V.D.

Hans.

Injectie%20P.P_zpsusxlpn33.jpg

Google eens op pork of Brisket Injection en je komt er heeeeel veel tegen,
Worcester heeft de naam/eigenschap de vlees smaak te verhogen. Appelsap en of cola om het vlees zachter te maken.
De kruiden is om smaak toe te voegen. Ik ken ook Brisket injecties op een soortgelijke basis. Het is aan jou om te kijken of je er meer mee wil doen.  Injectie is vnml bedoeld voor stukken vlees welke lang garen en dus relatief veel vocht verliezen. Een Steak injecteren heeft niet veel zin dus.  Maar ik neem aan dat je dit al begrepen had  ;)

Boldeagle zei:
Google eens op pork of Brisket Injection en je komt er heeeeel veel tegen,
Worcester heeft de naam/eigenschap de vlees smaak te verhogen. Appelsap en of cola om het vlees zachter te maken.
De kruiden is om smaak toe te voegen. Ik ken ook Brisket injecties op een soortgelijke basis. Het is aan jou om te kijken of je er meer mee wil doen.  Injectie is vnml bedoeld voor stukken vlees welke lang garen en dus relatief veel vocht verliezen. Een Steak injecteren heeft niet veel zin dus.  Maar ik neem aan dat je dit al begrepen had  ;)

O.K,
Dank voor de info.  :) !

Terug
Bovenaan Onderaan