Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dezeSmokeye zei:Ook ik ben gretig opzoek naar Crisco, inmiddels al de Appie, Dirk, Hoogvliet, Vomar, Lidl en de Jumbo afgestruind voor de Crisco, maar helaas.
Zal deze week nog proberen om bij een toko te kijken voor de Crisco, maar geef mijzelf weinig kans zolangzamerhand.
Stel ik vind de Crisco, is er nog een voorkeur welke ik neem? Zag op internet al 3 varianten staan
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Zoek maar naar een bakwinkel in de buurt, daar wordt het veel gebruikt.Smokeye zei:Ook ik ben gretig opzoek naar Crisco, inmiddels al de Appie, Dirk, Hoogvliet, Vomar, Lidl en de Jumbo afgestruind voor de Crisco, maar helaas.
Zal deze week nog proberen om bij een toko te kijken voor de Crisco, maar geef mijzelf weinig kans zolangzamerhand.
Stel ik vind de Crisco, is er nog een voorkeur welke ik neem? Zag op internet al 3 varianten staan
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoi, GrillM@ster,GrillM@ster zei:Crisco kun je bij de Jumbo kopen voor een ? 4,00. Het schijnt een product te zijn die meerdere toepassingen kent, want op bepaalde site zoals die van Christine Le Duc kost het ? 13,95 terwijl het om dezelfde pot gaat.
De moet de Dutch Oven afwassen zonder zeep, drogen op de BBQ, dun insmeren met Crisco (neem een oud washandje) en zet die op de BBQ totdat er damp vanaf komt. Dan de pas van het vuur nemen, af laten koelen, afwassen zonder sop en dit twee keer herhalen.
Ik heb nog nooit zo'n goed resultaat gehad met een gietijzeren product en z? mooi opgeknapt, maar ook de beste anti-aanbaklaag die je maar kunt bedenken. Crisco is TOP!
GrillM@ster zei:De moet de Dutch Oven afwassen zonder zeep, drogen op de BBQ, dun insmeren met Crisco........................
Yep, yep en yep.Ik heb nu ook een dutch oven + skillet + gietijzeren rooster gekocht en moet het spul nog gaan inbranden.
Is het ook nodig om de deksel van de DO te laten inbranden?
En geld voor het gietijzeren rooster + skillet dezelfde methode qua schoonmaken en voorzien van Crisco?
thnxYep, yep en yep.
De deksel kun je vaak ook gebruiken als skillet en dan wil je zeker dat dit goed is gedaan. En hij wordt toch ook vies.