Wolfman
Tondelzoeker
Hallo allemaal,
Ik ben weer terug van weggeweest. Toen er vandaag achter kwam dat mijn account niet meer bestond heb ik mijzelf meteen weer aangemeld.
Het is ook al weer een lange tijd geleden dat ik hier gepost heb, maar heb er toch eentje terug kunnen vinden.
Dit was een draadje van mij in 2014 en sindsdien nog vaak spekkies gemaakt.
Mijn doopnaam is Pieter en ben woonachtig in het Bourgondische zuiden van het land en kan de lampjes van de lichtstad zien.
Ik ben weer terug van weggeweest. Toen er vandaag achter kwam dat mijn account niet meer bestond heb ik mijzelf meteen weer aangemeld.
Het is ook al weer een lange tijd geleden dat ik hier gepost heb, maar heb er toch eentje terug kunnen vinden.
Spektakel
Het smokervirus heeft hier ongenadig toegeslagen na het eerste geslaagde project. Vandaag heb ik 3 kilo spek weten te bemachtigen bij mijn geliefde slager en kreeg er zowaar nog korting op. Misschien moet ik hem toch maar eens vertellen wat ik er zoal mee uitspook, of liever gezegd, uitvreet...
www.bbqgenootschap.nl
Mijn doopnaam is Pieter en ben woonachtig in het Bourgondische zuiden van het land en kan de lampjes van de lichtstad zien.