Beef en Steak

Ik stel mij even voor

boyke ten broeke

Stoker
Hoi allen,

Ik zal mij ook even voorstellen. Ik ben boyke, woonachtig in Gouda. Opgegroeid met de bbq bij mijn ouders vroeger in de tuin. In het dagelijks leven vormgever/webdesigner en daarnaast muzikant.  Qua hobby's koken, muziek, fotografie en een nog uit te voeren hobby namelijk bbq,en.  Ben hier om informatie en tips op te doen en wie weet ooit ook uit te wisselen.
Heb zelf ook al een aantal jaar een doel om zelf een bbq te bouwen. Iets wat aardig wat voeten in de aarde heeft heb ik nu wel gemerkt. Heb nog weinig kennis en eigen ervaring dus bij vragen niet te technisch graag nog ;-) maar mochten er mensen vragen hebben, laat maar horen

Hallo Boyke,

een Warm Welkom en veel plezier hier bij het Genootschap.

Welkom op dit genootschap forum :)

Welkom en heel veel plezier op dit edele genootschap!

hoi Boyke, welkom op dit edele en nobele gezelschap, vragen staat altijd vrij.
kijk rustig rond

Hoi Boyke,

Van harte welkom bij het Genootschap!

Welkom op het forum van het BBQ Genootschap.

Welkom Boyke en nog veel Q plezier gewenst

Ik besef mij net, ben er al een anderhalf jaar tussenuit geweest als het al niet langer is, en lijkt mij wel zo netjes om mijzelf ook even voor te stellen dan weer op nieuw aangezien er ook nieuwe leden bij zijn gekomen denk ik.

Ik ben Boyke, inmiddels 33 jaar oud alweer, en woonachtig in het immer zonnige Scheveningen op een paar minuten van het strand af. Na een wat onrustige tijd op z'n zachtst gezegd, de laatste tijd weer actief.  Dagelijks werk, online marketing, vormgeving en in vrije tijd naast bbq gek, kookgek, ook gek op photoshop (webdesign en ontwerpen van logo's of wat er dan ook vormgegeven moet worden) en muzikant voor een irish folkgroup.

Nog steeds vrij groen achter de oren aangezien er nog geen pulled pork gemaakt is maaaaar....ik heb mijzelf aardig wat leuke doelen voor de komende tijd gesteld dus wie weet. ;-)

Ha Boyke, gezellig weer!

Websites... handig om te weten! ;)

Welkom

Terug
Bovenaan Onderaan