Welkom!!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom op het forum Jan, ook op een WMT kun je prima roken hoor….. als je je het makkelijker wilt maken is een WSM een goeie keuze maar ook op de weber die je nu hebt staan kun je met meer inspanning hetzelfde resultaat behalen als op de duurste kamadodank voor de reacties, heb net een youtubefilmpje gekeken en kwam er achter dat idd een Weber kettle van 250 euro hetzelfde resultaat geeft als kamado kettle die ruim over de 500 euro schiet. Dan is de keuze niet zo moeilijk, maar ik denk zelf dat ik om ook te kunnen roken beter kan gaan voor de Weber Smokey mountain, al weet ik niet zeker of ik die ook als gewone barbecue kan gebruiken. ik heb natuurlijk nog de wel de standaard Weber van 47 cm diameter mocht ik "normaal" willen barbecuen.
Als je puur voor low en slow en roken gaat is een WSM een ook goede keuze.dank voor de reacties, heb net een youtubefilmpje gekeken en kwam er achter dat idd een Weber kettle van 250 euro hetzelfde resultaat geeft als kamado kettle die ruim over de 500 euro schiet. Dan is de keuze niet zo moeilijk, maar ik denk zelf dat ik om ook te kunnen roken beter kan gaan voor de Weber Smokey mountain, al weet ik niet zeker of ik die ook als gewone barbecue kan gebruiken. ik heb natuurlijk nog de wel de standaard Weber van 47 cm diameter mocht ik "normaal" willen barbecuen.