helaas allemaal zo herkenbaar.. onlangs na een dagje weg geweest te zijn bij een rib restaurant wat besteld via internet... mijn echtgenoot had daar trek in en de recensies waren goed.. had ik ze zelf maar gelezen eerst vooral "vlees viel zo van het bot af" liet bij mij alle alarm bellen rinkelen, voorgekookt of liever verrot gekookt met een saus die de smaak moest geven, vlees totaal geen smaak meer.. na een recensie achter te hebben gelaten een dag later een telefoontje of ze het goed konden maken met nog een maaltje van hun overheerlijke ribben..... nee bedankt 1 keer was al erg genoeg
maar eerlijkheid gebied te zeggen, kan een bezorg service wel de kwaliteit bieden die je zou willen?? nee onmogelijk tenzij ze weten hoeveel ze moeten klaarmaken anders kunnen ze of de helft weggooien of komen ze tekort, niemand besteld 6 uur vooraf zijn maal dus het moet snel (drie kwartier) op de brommert gebracht zijn een dorp verderop en dampend op tafel staan.
hoewel ik de kwaliteit beneden alle peil vind kan het waarschijnlijk niet anders, tenminste niet als er nog eurotjes aan overgehouden moeten worden
maar eerlijkheid gebied te zeggen, kan een bezorg service wel de kwaliteit bieden die je zou willen?? nee onmogelijk tenzij ze weten hoeveel ze moeten klaarmaken anders kunnen ze of de helft weggooien of komen ze tekort, niemand besteld 6 uur vooraf zijn maal dus het moet snel (drie kwartier) op de brommert gebracht zijn een dorp verderop en dampend op tafel staan.
hoewel ik de kwaliteit beneden alle peil vind kan het waarschijnlijk niet anders, tenminste niet als er nog eurotjes aan overgehouden moeten worden