Beef en Steak

Ik ben het

• Onderwerp starter Onderwerp starter Smokey John
  • Startdatum Startdatum
S

Smokey John

Gast
;) Toch maar even aangemeld bij het BBQ Genootschap. Ik ben dus d? Smokey John....

Eens kijken wat ik allemaal nog kan leren over de barbecue technieken van jullie. Ik ben tenslotte "slechts" roker van vele soorten vis en ben nu ook zeer ge?nteresseerd in de rubs voor vlees.

Het BBQ seizoen is natuurlijk het hele jaar geopend.

Hallo DE smokey John!
Heet je broer Joe?
Welkom hier!

@Lin  haha nee hoor, maar ik zie mijn naam hier regelmatig voorbij komen en er wordt ook veel gelinkt naar mijn website. En omdat er nog een smokeyjohn op dit forum actief is, vandaar.... Die heeft ook al gezegd dat hij het niet is. Ik ben het dus wel.

Ik hoop nog veel van jullie te kunnen leren.
@Richard0501 thnx
@structor thnx

Welkom smokey John!!!!

John! Je bent het echt! De held die mij paling leerde roken, al herinner je je daar waarschijnlijk niets van :D

Bedankt voor je leuke website. Ik ben pas kort geleden begonnen met vis roken, maar ik ga je site nog veel bezoeken de komende tijd.

Welkom hier

Wat een leuke welkomsreacties!  :blush:
Ik voel me al helemaal thuis hier.
Het zal wel even duren alvorens ik alle topics heb doorgeworsteld. Er staat zat info. :)

welcome

Welkom John!!

Hey Smokey John, welkom bij het BBQ Genootschap

Hee John !
Hier ook iemand die al regelmatig dingen gevraagd en gepost heeft op je site !
Joost met de automatische rookoven.....

Veel plezier hier !

hoi Smokey John
welkom bij dit edele genootschap

John, welkom bij de club.

Begrijp het 'slechts' niet zo goed in je voorstel bericht. Het maakt hier niet uit wat je bereidt op de barbeque, wij vinden het allemaal hartstikke leuk, vooral als er foto's bijstaan.

Ha John, Welkom hier! Ook Ik ben veel op je site langs geweest.

Van Harte welkom!

Hallo John ,welkom hier

Terug
Bovenaan Onderaan