Beef en Steak

IGrill2 Ambient Probes "Suck"

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ewald
  • Startdatum Startdatum
Ik wil ook mijn ervaring delen.
Nu een half jaar een igrill 2 in gebruik.
Inmiddels 2 proces kapot gehad. Van het ene op het andere moment zakte de temperatuurmetingen. 1 keer een ambient probe een andere keer een vlees probe.
Beide keren gemaild naar iDevices (de eerste keer) en weber (voor de tweede)
Foto's gemaakt van de verkeerde metingen. En zonder gezeur 2 keer een nieuwe probe gekregen zonder extra kosten.
2e keer zelfs een persoonlijk briefje erbij met excuses.
Top geregeld. Maar zonde dat ze zo snel kapot zijn gegaan.
Nu inmiddels ook een ETI dunne vleesprobe erbij gekocht via vuurenrook. Werkt perfect. Alleen door de haakse aansluiting past ie niet zo mooi.
e71897b65b45bf5d6b5990e53263818e.jpg

Ik geloof dat er een partij probleem probes is geweest. Ik heb de mijne al een jaar zonder probleem en ze lijken nauwkeurig. Een keer getest met kokend water. Inmiddels is de app ook helemaal van weber en het werkt netjes. Nadeel van de iGrill 2 vind ik dat het bereik met bluetooth beperkt is en het niet mogelijk is om via een andere app (zoals IFTT) een bericht door te geven via wifi. Heb nu de BBQ vlakbij staan en dan n?g af en toe verbindingsproblemen. Maar verder heel tevreden met de iGril. Heel fijn om in de huiskamer het proces in de gaten te houden, vooral als je low and slow lange runs hebt.

somdv zei:
Ik geloof dat er een partij probleem probes is geweest. Ik heb de mijne al een jaar zonder probleem en ze lijken nauwkeurig. Een keer getest met kokend water. Inmiddels is de app ook helemaal van weber en het werkt netjes. Nadeel van de iGrill 2 vind ik dat het bereik met bluetooth beperkt is en het niet mogelijk is om via een andere app (zoals IFTT) een bericht door te geven via wifi. Heb nu de BBQ vlakbij staan en dan n?g af en toe verbindingsproblemen. Maar verder heel tevreden met de iGril. Heel fijn om in de huiskamer het proces in de gaten te houden, vooral als je low and slow lange runs hebt.
+1 bereik is echt :(
Voor de rest een prima speeltje. Ik heb eentje in de aanbieding.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Terug
Bovenaan Onderaan