BasBQ
Beef en Steak

iGrill

Leuk speeltje zaagmans, maar ik heb voorlopig genoeg aan mijn CyberQ en Fantastjes.
 
Volgens mij hebben een paar mensen hier al zo'n speeltje. Ik heb zelf mijn DigiQ en die regelt ook nog mijn temperatuur...
 
Ik ben in het bezit van een Igrill.

Als ik heel eerlijk ben,ziet het er allemaal leuk uit.
Grafiek is leuk,maar daar stopt het ook.

Ik heb veel problemen met aanmelden van mijn Ipad of Iphone,ik heb hier al eens een nieuwe Igriil voor gekregen.
De probe's gaan heel kort mee,geven al snel een fout melding.

Ik heb meer vertrouwen in mijn  Maverick ET 732.
 
Mike v R zei:
Ik ben in het bezit van een Igrill.

Als ik heel eerlijk ben,ziet het er allemaal leuk uit.
Grafiek is leuk,maar daar stopt het ook.

Ik heb veel problemen met aanmelden van mijn Ipad of Iphone,ik heb hier al eens een nieuwe Igriil voor gekregen.
De probe's gaan heel kort mee,geven al snel een fout melding.

Ik heb meer vertrouwen in mijn  Maverick ET 732.

Is toch jammer Mike, je gebt er een hoop geld aan uitgegeven.
Ben zelf ook helemaal blij met mijn Maverick ET732
 
Service is wel heel goed.
Ik melde bij ze dan me Igrill niet goed werkten,en een week later had ik een nieuwe.
 
Heb er 1 gekocht op me vakantie in de USa afgelopen maand, maar helaas nog niet echt kunnen gebruiken.
Zit steeds in het buitenland voor me werk, hoop er volgende week eens mee te kunnen gaan pielen.
 
Yeaahh iGrill, al een tijdje uit, hoor er wissellende verhalen over... maar als iOSliefhebber ga ik het toch een keer proberen...
Handig zou zijn een update van software... dan met twitterintergratie hahah tijdens je PP een automatische update..
 
Op het NK hebben we er 1 gewonnen met het team, en ik heb hem een tijdje getest, werkte goed, enige probleem was, dat ik hem nadat hij op mijn iphone aangemeld was, daarna niet op mijn ipad wilde draaien, ook niet na correct afmelden. Maar goed ik heb vaker een iphone in mijn broekzak dan een ipad. Verder geen problemen, beter bereik dan mijn maverick.
 
Terug
Bovenaan Onderaan